Vikkan333 skrev 2015-05-11 10:34:47 följande:
Hua, här har vi haft en småjobbig natt med uppvaknande varje/varannan timme och Liv skriker som att jag gör illa henne. Nu sover hon iaf i bärselen och jag hoppas på en gladare tjej idag.
Nu ska jag sätta fart med alla sysslor +göra mig mindre skräckinjagande så jag är redo för promenad senare idag. :)
Hur hinner ni andra? Ligger era bebisar snällt, jollrar och myser själva medan ni duschar/städar/borstar tänder?
Jag känner att jag inte alls hinner med mig själv! Ser mest ut som något katten kräkts upp... (Hoppas det vänder snart)
Man hinner det man hinner :) oftast ligger han nöjd 15-30 minuter i babygymet några gånger per dag, så då brukar jag passa på att äta, plocka osv. Idag har han faktiskt sovit ute i vagnen 1 timma (aldrig hänt förut) men då hade jag besök så fick inget gjort ;) duscha gör jag när gubben är hemma, så jag slipper hoppa ur duschen med shampoo i håret, haha! Har ngn gång sköljt av mig bara efter en svettig promenad, men då med Bosse sittande utanför i babysittern så jag kan roa han samtidigt ;) så gör bara sånt man kan ta en paus ifrån, man vet ju aldrig hur länge ungen tänker ligga där nöjd :) men 5 minuters gnäll har ingen dött av, försöker jag tänka.