• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • LillLouise84
    Pojkmamma01 skrev 2014-10-06 08:32:03 följande:

Rul idag..

Har varit lugnt i magen flera dagar vilket gör mig orolig att det är nåt som är fel (även fast jag vet att i de här veckorna så är det normalt att känna och sen inte känna nåt).

Kommer kännas skönt när det är klart. Hoppas allt ser bra ut! :-|

Jag känner samma oro. Jag har rul på torsdag och längtar så
  • Teresiat

Håller tummarna för dig pojkmamma! Det är säkert ingen fara. Det är ju få som känner rörelser innan RUL :)

• snö 81
    LillLouise84 skrev 2014-10-06 12:26:59 följande:
    Jag känner samma oro. Jag har rul på torsdag och längtar så
    Oj, har du RUL redan på torsdag. Jag har inte förrän den 20/10, och vi har väl samma BF än så länge?!
  • KarinIngrid
    snö 81 skrev 2014-10-06 13:28:35 följande:
    Oj, har du RUL redan på torsdag. Jag har inte förrän den 20/10, och vi har väl samma BF än så länge?!
    jag har inte RUL förrän 30 oktober, det känns som en eeevigheet!!!
    har bf 23 mars när har du BF ?
  • Skumbollen
    Lejonhierta skrev 2014-10-06 09:57:51 följande:
    Jag har beställt en jacka från Bonprix, kostade 450: har jag för mig. Tycker den är smidig då den har dragkedjor i sidorna som man kan öppna så blir den rymligare. Man slipper alltså gå runt nu och se ut som man har ett tält på sig...
    Provade min jacka jag köpte förra hösten och den går inte att knäppa.... Så har nog fått en hel del mage ändå :)
    Spännande, jag har aldrig handlat där. Får in och kika! Hur är de i storlekarna? Kan man ta sin vanliga "ej gravid storlek"?
  • Tussludd
    Pojkmamma01 skrev 2014-10-06 08:32:03 följande:

Rul idag..

Har varit lugnt i magen flera dagar vilket gör mig orolig att det är nåt som är fel (även fast jag vet att i de här veckorna så är det normalt att känna och sen inte känna nåt).

Kommer kännas skönt när det är klart. Hoppas allt ser bra ut! :-|

Hoppas att allt ser bra ut! Jag har också varit lite orolig sista dagarna för jag har inte känt något på en vecka, men jag la mig på mage i morse och kände flera tydliga rörelser, så nu känns det bättre igen. Att man kan bli så nervös...
  • snö 81
    KarinIngrid skrev 2014-10-06 13:29:50 följande:
    jag har inte RUL förrän 30 oktober, det känns som en eeevigheet!!!
    har bf 23 mars när har du BF ?
    18/3
  • LillLouise84

Ser

snö 81 skrev 2014-10-06 13:28:35 följande:

Vi ville ha rul så fort som möjligt eftersom jag börjar jobba på måndag och kan inte ta ledigt en dag för ul. Så bm bokade mig nu i v 17+ 1? Bm flyttade bf till 17/3 en dag tidigare än dig bara.
  • Lejonhierta
    Skumbollen skrev 2014-10-06 13:42:43 följande:

Spännande, jag har aldrig handlat där. Får in och kika! Hur är de i storlekarna? Kan man ta sin vanliga "ej gravid storlek"?

Ja jag har beställt min vanliga storlek. De är snarare lite stora än små o storlekarna kan jag tycka..
  • Villhaenbebbe
    tovemaja skrev 2014-10-06 08:32:07 följande:
    här är jag i v.18+2 (igår). Väldigt stor mage för att vara knappt halvvägs enligt mig själv! men gillar den skarpt :)
    Åh så fint med bebismage :) :) 
    Jag är också stor redan, men som du säger - det är baraaa mysigt :) 
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?