• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • KarinIngrid

Grattis!! wow vilka nyheter!!

själv längtar jag efter att få plussa med tvåan..
    Julian har ju blivit 2 år nu den 27:e mars och vi försöker få till en lillebror eller syster.. men än så länge vill det sig inte alls.

• KarinIngrid

Grattis!! wow vilka nyheter!!

själv längtar jag efter att få plussa med tvåan..
    Julian har ju blivit 2 år nu den 27:e mars och vi försöker få till en lillebror eller syster.. men än så länge vill det sig inte alls.

• Mimipig

Åh, stort grattis!

Vi är i exakt samma sits som du KarinIngrid. Sonen fyllde två 26 mars.

• Villhaenbebbe

Tack hörni! Det känns så mycket lugnare denna gång än dom två innan, nu VET jag att det kommer gå bra och tror helt ärligt inte att hoppet från två till tre kommer vara så stort, får se om jag får äta upp det sen! Haha

Är mest orolig över alla andras reaktioner - men det bör jag ju inte lägga energi på då det är vårt val/liv!

Hoppas det snart tar sig för er som försöker få syskon, håller alla tummar!

• KarinIngrid
    Mimipig skrev 2017-05-12 16:40:54 följande:

Åh, stort grattis!

Vi är i exakt samma sits som du KarinIngrid. Sonen fyllde två 26 mars.

Håller tummarna att det tar sig för oss snart! Vill så gärna ha ett syskon innan första blir för stor!
  • KarinIngrid

BIM på torsdag och än så länge inte tillstymmelse till tecken på Mens... ! Hoppas hoppas det gått vägen denna gång!

Julian är så söt, det är några mammor på dagis som har gravidmagar så de har pratat lite om det där, med bebis i magen och så. Så nu har Julian börjat klappa mig på magen och säger. Bebis där mamma..
    ja snart så .. hoppas jag!!!

• tovemaja
    KarinIngrid skrev 2017-05-23 09:29:33 följande:

BIM på torsdag och än så länge inte tillstymmelse till tecken på Mens... ! Hoppas hoppas det gått vägen denna gång!

Julian är så söt, det är några mammor på dagis som har gravidmagar så de har pratat lite om det där, med bebis i magen och så. Så nu har Julian börjat klappa mig på magen och säger. Bebis där mamma..
    ja snart så .. hoppas jag!!!

Heja! Hoppas på plus!
  • LillLouise84
    Villhaenbebbe skrev 2017-05-11 13:05:10 följande:

Hej tjejer!

Sätt inte i halsen men plussade precis med nr 3, 100% planerat, då vi kände att om vi ändå ska ha fler barn så kan vi liks gärna ha dom tätt! Olle är nu 2 år (fyllde 23mars), Sigge fyller 1 år 22maj, och om denna nu väljer att stanna så är hen beräknad till 23/1-18!

Hoppas allt är bra med er och era små!

Oj det var snabbt jobbat! Grattis!

Här har bebisfabriken stängt tror jag. Vår stora fyller fyra nu och lillebror blev två i mars. Jag bytte jobb förra året och har fullt upp med det. Vi jobbar båda 100% och känner att två barn är fullt tillräckligt.
  • ebe91
    KarinIngrid skrev 2017-05-24 07:42:20 följande:
    En dag kvar!
    Hur har det gått? :) håller tummarna!
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?