BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Så härliga bebisar ni har :)
Så härliga bebisar ni har :)
Åh måste bara få gnälla lite.. måste ligga någon jäkla förbannelse över mig!
Beställde två klänningar från nelly för ett tag sedan.. fick hem dem och den ena var både fläckig och full i hål:( fick betala 40kr extra (i frakt) för att få hem en i bra skick. Tycker ju att nelly borde stått för det då det var som som skickat en defekt vara.
Beställde hem två nya skal till mobilen förra veckan. Fick hem dem och det ena var FULLT med repor och märken.
Och så beställde jag ju uv-tältet i förrgår och fick hem det idag.. vi har kollat på videor hela eftermiddagen för att försöka klura ut hur man fäller ihop det men det måste man tydligen vara geni för att klara av. Nu är tältet trasigt, för att vi gjort EXAKT som tillverkaren visat i en video:( bortkastade pengar och utan uv-tält.
Jag ska nog inte beställa något alls :(
Jag bor på en ort med ca 2000 invånare och 9000 i kommunen. Konsum, en tapp, en pizzeria, en resturang, en skoaffär och en heminrednings butik är vad vi har att tillgå - vintertid. Bor i ett kustsamhälle i Bohuslän så nu mångdubblas befolkningen flera gånger om och affärer och restauranger kryllar det av. Nu känner man inte igen någon, handla och parkera bilen är omöjligt så nu håller vi oss mest hemma och tar promenader, inväntar augusti... Allt har sin tjusning. Har aldrig bott i något större än 3000 invånare. Pluggade i Göteborg men pendlade med buss under den tiden. Om man bortser från vecka 29-31 så älskar jag att bo här. Promenera längs havet varje dag och kan även ta mig en skogspromenad om man vill det... Närmsta köpcentrum 40 minuter bort!
Sotenäs Kommun norr om Uddevalla (Smögen känns som fler vet om!)
Åååh vad avundsjuk jag blir på er som bor på Västkusten, men jag skulle säkert bli jätteirriterad på alla turister som förstörde mitt lugn under sommaren. Nu är jag en av de irriterande turisterna istället, vi ska till Bokenäs några dagar i sommar :D
Josefins nagelklippsskada läkte på nolltid, tack och lov. Nu syns det inte alls. Tack för trösten! :)
Vi har varit gifta 1 år, så jag var redan gravid när vi gifte oss.
Han är afrikan dessutom, så jag vet inte om det är något synsätt som han har med sig därifrån.
Jag har snart fått nog. Grejen är den att jag kommer inte ha råd att bo kvar om vi separerar. Då får vi flytta hem till mina föräldrar för att ha råd att leva under tiden jag är mammaledig.
Jag orkar snart inte mer med alla gräl. Jag vill vara glad och må bra så att mina barn mår bra. Men det är ekonomin som än så länge håller mig kvar.
Pink76, hur mår du?