lantlivet skrev 2015-01-20 09:34:40 följande:
Allt får bara man vill :)
Vad äter du om dagarna vad dricker du? och hur mkt rör du dig på veckorna? Hur långa promenader kan du ta? Har du testat på en såndär orbitrech eller va dom heter så slipper höfter å rygg ta så mkt stryk av stötar när du går? Vad gör din sambo för att peppa dig i din viktnedgång?
Jag äter ugnsbakad kycklig/file/lax med sallad till lunch och middag. Frukost mår jag illa och spyr om jag äter något så blir en frukt så fort jag kan äta. dricker vatten med citron i till måltiderna och totalt blir det väl 3-4 liter vatten/dag. Är som en svamp och är nästan alltid törstig, provat vätskeersättning men samma sak då, läkaren trodde jag hade brist på något så gjort tester, allt ser bra ut. Jag kan promenera i 15 minuter, sedan är jag liggandes i ca. 2 timmar pga smärta. På gymmet använder jag crosstrainer vilket fungera ett tag, men rörelsen gör att höften tillslut låser sig, tar ungefär 20min. Sambon är den som drar ut mig på promenad i snöstorm, den som säger nej till sötsaker dom få gånger suget kommer, den som hela tiden gör att jag presterar till 1000 innan kroppen säger nej.