• Anonym (Freakshow?)

När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow

Allvarligt, är det jag som är en freakshow i sängen eller är det mina kompisar som är sjukt Svensson??

Det här gäller för de fyra kompisgäng jag har, så fort vi pratar sex så slutar det med att jag engagerat berättar om vad jag tycker om och vad jag har gjort, medan de andra stirrar storögt på mig och inte kan tro sina öron, samt den eviga kommentaren "Det trodde jag inte om DIG!", för uppenbarligen ser jag ut som en tråkig brud som bara gillar missionären.

Ibland har jag kompisar som är "värre än mig", typ gillar att svälja sperma eller har partnerbyte, och då är det jag som spärrar upp ögonen och säger "Men herregud, berätta MER!!", men oftast är det som sagt tvärtom.

- Jag är 30+ och har nyss börjat upptäcka att sex är KUL! Innan hade jag sex, och det var bra. Men det var väl sådär på normalnivå, nu vill jag OFTA OFTA och MYCKET MYCKET. Bara det är det tydligen freakshow-varning på.

- Jag gillar att bli dragen i håret, biten, fasthållen, nedtryckt, upptryckt mot en vägg, osv. Nyligen har jag upptäckt hur fantastiskt det är att bli smiskad också, som "enskild" aktivitet. Alltså, att bara ligga still och inte göra annat än att bli smiskad.

- Jag tänder på gayporr (kille+kille).

- Jag tittar gärna på porr (gayporr oftast, tjejer känns så lama nu när jag har upptäckt att fler snoppar är bättre snoppar).

- Jag läser gärna sexnoveller (Ja, givetvis gaysex... )

- Jag suger gärna av min älskling. En vanlig tisdag i soffan kan vi pausa Walking Dead och jag suger av honom. Vare sig han kommer eller ej, jag gör det för min egen skull, för att jag tycker om det.

- Vi har sex utomhus, i bilen, i badrummet (bolibompasex).

- Nån gång har jag haft sexiga kläder på mig i sängen, korsett och höga klackar och sådär (rekommenderas inte med annan orsak än att man känner sig sjukt sexig. Det var rätt osmidigt... )

- Jag gillar att slicka min älskling i rumpan och peta med fingrarna. Jag skulle gärna göra massa mer saker, men han är lite homofobisk fortfarande. Vi har dock en strap on i ett skåp, just saying.

... ja, det var väl allt... Det är väl inte så jäkla konstiga saker? Eller är det faktumet att jag så gärna berättar om det som är grejen? Jag älskar att prata om sex! Jag vill gärna prata om sex och vill gärna veta hur andras sexliv är! Det är ROLIGT!

Snälla, hjälp mig. Är jag en freakshow??

• Svar på tråden När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow
  • HäckHäxan
    P30 skrev 2014-07-03 19:48:19 följande:

En klar fördel med att vara swinger är ju att man dejtar andra par som har samma intresse. Då slipper man ju utsätta sina "riktiga" vänner för alla historier som de ändå inte vill höra, får prata med någon som gillar att lyssna på ens intressen i livet och får historier tillbaka.

Jag har kallats gränslös, men gillar det inte. Jag har gränser, men de är inte så snäva som de flesta andra. Jag pratar exempelvis inte analsex med min mamma, men kan för den delen berätta allt från onanivanor till de mörkaste sexfantasierna för någon jag träffat för första gången.

Jag är mer bekväm med att prata sex än om min uppväxt...

Vi är lite lika. Jag kan också prats sex med en främling utan problem. Pratar med mina vänner också och andra kanske ser det som gränslöst men det gör inte jag. Det är mycket enklare att tala om sex än om känslor för min del. Nu är ju inte jag swinger så det är mina riktiga vänner som blir utsatta för mina ord. Men när jag tänker efter så är isåfall mina vänner också rätt gränslösa men på lite annat vis kanske. Skillnaden mellan dem och mig är att de kan tjattra på lika dit hemma hos någon av oss så som jag gör. Medan jag tex inte har problem med att diskutera samma sak i kassakön på Ica eller om vi är ute någonstans, det är inte så att jag tycker sex blev pinsamt för jag klev över tröskeln på Ica. Sex är sex, ett ämne i min värld ett roligt sådant, det måste inte alltid diskuterad ur perspektivet jag har utan kan ju löpa ganska frisk utan att man berättar precis allt man gjort.

Sen e ju folk olika. Men jag kan inte minnas att jag fått skit för att jag är öppen möjligen då när man var yngre, ung vuxen. Någonstans på vägen har människor accepterat mig som jag är. Saken är ju att jag lärde mig redan hemma att sex inte är tabu. Inte för att det diskuterades detaljer, men vi kunde absolut diskutera ämnet sex i min familj det kan vi än idag.
    Canis meus id comedit
  • Anonym (Vulgär)
    Anonym (bitter) skrev 2014-07-03 19:11:40 följande:

Jag tolkar det som att tjejer och killar som pratar vitt och brett om deras förmågor, erövringar och uppfinningsrikedom i sänghalmen är de tjejer som i verkligheten mest vill släcka lampan, ligga på rygg, ta emot oralt och sedan missionären. Säkerligen motsvarande för killar, men jag ligger inte med killar så det vet jag eg. inte, men det är min fördom.

Ja, och det där verkar gälla även tjejer som klär sig och uppför sig vulgärt. Det har jag hört från många killar: "hon skyltade med något som hon inte var".
  • Anonym (Vulgär)
    Anonym (anonym 2) skrev 2014-07-03 22:12:55 följande:

Personligen vill jag inte veta detaljer om andra personers sexliv, risken är ju att man kommer att tänka på dessa detaljer när man umgås på middagar, där är rumpan som det petas i...

Jag tycker att det är jättepinsamt när en kompis har berättat vad hon och hennes kille gör - och sedan träffar man killen. Då är det lätt att tänka precis så, ja. Man får upp bilder i huvudet. Det värsta är att killen förmodligen inte har en aning om att man känner till dessa detaljer. Väldigt respektlöst mot honom.
  • Anonym (hanna)
    Anonym (-) skrev 2014-07-03 20:26:34 följande:
    Faan vad jag blir trött på folk som skriver och menar att alla som inte är som just de är "onormala" eller "tråkiga" eller andra negativa ord. Jag och mina vänner pratar inte på det sättet, inte särskilt mycket om sex överhuvudtaget faktiskt, måste jag då hitta negativa tråkiga ord att beskriva dig med? Man gör som man vill själv och blir ju för det mesta vän med människor som är ungefär som en själv.
    skrev faktisk att jag kan tycka. 
     så det var ju min personliga åsikt. 
    valde mina ord efter min åsikt. Kunde ha sagt att de är tråkiga och onormala. 
    Men jag vet ju inte hur personerna är, de kanske är jätte trevliga i vanliga fall. 
    Jag anser inte att något är mer eller mindre normalt. Jag kan inte veta vad som är normalt för dem. Men denna situationen är ju mer normal för mig. Jag utgick bara ifrån mig själv.

Hoppas detta förtydliga att jag försökte inte vara nedlåtande. 
  • Lindsey Egot the only one
    Anonym (Vulgär) skrev 2014-07-04 09:48:52 följande:
    Jag tycker att det är jättepinsamt när en kompis har berättat vad hon och hennes kille gör - och sedan träffar man killen. Då är det lätt att tänka precis så, ja. Man får upp bilder i huvudet. Det värsta är att killen förmodligen inte har en aning om att man känner till dessa detaljer. Väldigt respektlöst mot honom.
    Jag tycker också det är respektlöst mot sin partner att prata vitt och brett om ens gemensamma sexliv. Att fråga om råd och ge generella råd är en sak men att utlämna en intim stund med andra är inte kanske okej för ens partner. Jag vill inte att min man pratar om vad vi gör i sängen eller mina förmågor/tillkortakommanden.
  • Flygfotogen

Det är kul för dig att du har upptäckt vad du gillar och känner dig fri, MEN, jag vill då inte veta så detaljerat om mina vänners sexuella preferenser. Jag har gaypolare men jag har noll behov av att veta vad de gör i bingen, jag har tjejkompisar som säkert gillar både det ena och det andra men varför ska jag veta det om deras privatliv? Delar heller inte gärna med mig av mitt. Man måste inte prata om precis allt. 

• Anonym (valkyrian)

TS, många gillar det du gillar. Långt ifrån alla, men det är absolut inget "extremt". Dock kanske dina vänner hör till dem som inte gillar det eller tycker att det låter udda? Är samtliga inblandade ok med att du pratar så vitt och brett om detaljer, inklusive din partner? Det är väl snarare det som är frågan.

Själv har jag gjort allt det du skriver (utom kollat bögporr och skickat i rumpan) plus lite till. MEN jag pratar inte om det (iaf inte detaljerat / med vem som helst) samt skulle aldrig "hänga ut" min partner på det sätt du verkar göra.

• Anonym (Freakshow?)
    Robert 832 skrev 2014-07-03 19:39:43 följande:

Sex ÄR kul och så länge man inte skadar någon (som inte vill det) så är det ingen annans buisness hur du har sex. Vitsen ligger kanske i att berätta för de som gärna lyssnar dock.

Men herregud så mycket ni har skrivit! Vilket engagemang!

Jag hade velat kommentera flera stycken i tråden, men jag skrollade igenom den här tråden sent igårkväll och nu minns jag inte vem det var som sade vad och jag orkar inte läsa allt igen och citera... så jag väljer ut en av de sakerna jag läser här, som faktiskt speglar det jag tycker.

Alltså. Det verkar ju handla om hur man är som person.

Vissa (många) tycker att det är tacky, oversharing:igt och "mycket liv och liten verkstad" (äääh, eller hur man säger, som sagt, jag orkar inte skrolla tillbaka för exakta ord, hjärnsläpp såhär på fredagkvällen). Man VILL inte veta. Och även om man trode att man ville veta, så ville man inte ha detaljer när allt kom omkring.

Så uppfattar jag det.

Medan vissa här i tråden, ett tiotal kanske, faktiskt förstår mig och tycker som jag att sex är KUL! Sex är intressant! Man vill faktiskt veta vad andra gör i sängen! Sådan är jag, och det är kanske där det felar. Man utgår ju ifrån sig själv. Jag är förvånad över att så många INTE vill veta vad andra gör i sängen! Jag trodde väl att folk var mer... nyfikna... överlag.

Men tydligen inte.

Slutsats: Det finns fler som mig. Och vi hade kunnat ha det sjukt trevligt över en flaska vin eller tre. Få veta allt om varandra och prata om saker utan att få en i ögat varannan minut.

Men de flesta är INTE som mig. Och nu pratar jag inte om mina sexuella preferenser, utan mina samtalsämnespreferenser. De flesta vill inte veta. Få mental images. Själv tycker jag mental images livar upp tillvaron!

Vi är olika!

Skål på er - nu har jag semester! Jag ska ha MASSOR med sex och slicka min man i rumpan HELA TIDEN!!
  • PrimitivMan

Man får anpassa sig lite efter vem man pratar med. Jag kan iof häva ur mig på det ena och det andra och kan tycka det är kul att chocka folk. Fast jag brukar uttrycka mig så att folk är lite osäkra på om jag menar allvar eller skojar. 

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Hurricaneanette

Kommer ligga med nya män hela sommaren, kan inte hjälpa att jag blir kåt av att träffa nya killar och att ibland ha två eller tre samtidigt. 36 år, fyra barn och lika kåt som när jag var 14 men vågar och gör ännu mer. Mitt första DP när jag var 15, är det fel att vara kåt som kvinna?

Svar på tråden När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow