• Anonym (Freakshow?)

När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow

Allvarligt, är det jag som är en freakshow i sängen eller är det mina kompisar som är sjukt Svensson??

Det här gäller för de fyra kompisgäng jag har, så fort vi pratar sex så slutar det med att jag engagerat berättar om vad jag tycker om och vad jag har gjort, medan de andra stirrar storögt på mig och inte kan tro sina öron, samt den eviga kommentaren "Det trodde jag inte om DIG!", för uppenbarligen ser jag ut som en tråkig brud som bara gillar missionären.

Ibland har jag kompisar som är "värre än mig", typ gillar att svälja sperma eller har partnerbyte, och då är det jag som spärrar upp ögonen och säger "Men herregud, berätta MER!!", men oftast är det som sagt tvärtom.

- Jag är 30+ och har nyss börjat upptäcka att sex är KUL! Innan hade jag sex, och det var bra. Men det var väl sådär på normalnivå, nu vill jag OFTA OFTA och MYCKET MYCKET. Bara det är det tydligen freakshow-varning på.

- Jag gillar att bli dragen i håret, biten, fasthållen, nedtryckt, upptryckt mot en vägg, osv. Nyligen har jag upptäckt hur fantastiskt det är att bli smiskad också, som "enskild" aktivitet. Alltså, att bara ligga still och inte göra annat än att bli smiskad.

- Jag tänder på gayporr (kille+kille).

- Jag tittar gärna på porr (gayporr oftast, tjejer känns så lama nu när jag har upptäckt att fler snoppar är bättre snoppar).

- Jag läser gärna sexnoveller (Ja, givetvis gaysex... )

- Jag suger gärna av min älskling. En vanlig tisdag i soffan kan vi pausa Walking Dead och jag suger av honom. Vare sig han kommer eller ej, jag gör det för min egen skull, för att jag tycker om det.

- Vi har sex utomhus, i bilen, i badrummet (bolibompasex).

- Nån gång har jag haft sexiga kläder på mig i sängen, korsett och höga klackar och sådär (rekommenderas inte med annan orsak än att man känner sig sjukt sexig. Det var rätt osmidigt... )

- Jag gillar att slicka min älskling i rumpan och peta med fingrarna. Jag skulle gärna göra massa mer saker, men han är lite homofobisk fortfarande. Vi har dock en strap on i ett skåp, just saying.

... ja, det var väl allt... Det är väl inte så jäkla konstiga saker? Eller är det faktumet att jag så gärna berättar om det som är grejen? Jag älskar att prata om sex! Jag vill gärna prata om sex och vill gärna veta hur andras sexliv är! Det är ROLIGT!

Snälla, hjälp mig. Är jag en freakshow??

• Svar på tråden När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow
  • Anders 386

Det är nog inte så vanligt att sexa loss som TS, och dessutom berätta om det. Men bra att du gör det, det är nog en o annan som behöver släppa lite på spärrarna. Det är säkert många som tycker om att lyssna och är lite avis på att du har så många grejer du går igång på. Men just den där grejen att bli tagen "hårt" och intresset för gayporr är nog många kvinnor som har svårt för. Men jag tror att andra människor tycker du är intressant att lyssna på.Glad

• Kereza
    Anonym (Freakshow?) skrev 2014-07-02 13:07:39 följande:
    Anonym (Lugn) skrev 2014-07-02 12:52:50 följande:

Vi gör nästan inget av det du beskriver. Men för den skull är det inte så väldigt konstigt. Det är kanske mera det att du öppet berättar om det för kompisar som väcker en viss förvåning.

Åh! Men sex som är så KUL?! Och jag vill ju mer än gärna veta vad andra gör i sängen! (Åh, det äääär fel på mig!   Men okej, ja kanske. Men de FRÅGAR ju. De verkar ju vilja veta mer. Eller så är det någon slags skräckblandad förtjusning som driver dem att fråga om mer... )

Pja, frågar de så vill de säkert veta, men nej, det är inget fel på dej och du är faktiskt väldigt normal (sorry om det inte var det du ville höra) 

Jag skulle - utan att mena något illa med det - ha gissat att du var runt 20, men å andra sidan; är det först nu du börjat testa vad du faktiskt gillar så förstår jag att det kan kännas spännande och udda - de här samtalen känner jag annars igen från när jag var drygt 15-16, när jag och kompisarna var allmänt timida och inte vågade leva ut så mycket - så när någon testade något "ovanligt" så blev det alltid en massa tjoande över det.

Gör det du gillar, var glad att du törs ta reda på vad du gillar, och njut av det. Livet är för kort för att bry sej om vad andra tycker ändåså, och baserat på vad du skrivit här så har du inte ens några ovanliga sex-vanor, så det känns ganska lugnt, måste jag säga.

Sen kan du kanske överväga att vidga vänskapkretsen - jag har aldrig umgåtts med folk som gapat över vanligt sex, om de inte varit typ strikt religiösa eller helt enkelt ogillat sex :/ 
  • Chester Copperpot

Du är framåt och livsbejakande och tar för dig. Och du gillar sex. Jag ser inget problem nånstans. Sex ska vara kul, och sex ska vara lekfullt. Och det är kul med folk som bejakar sina luster fullt ut.

Dock handlar det ju om hur öppen man är med det. Och alla kanske inte är bekväma med att vara så öppna med det. Och det är ju synd. Men det är ju deras förlust...

• goaskalice

Jag reagerar inte över de aktiviteter som du gillar, men över den typen av over sharing som jag tycker att det är. Jag har ingen aning om vad mina kompisar går igång på i sängen och har aldrig velat veta det heller. Min man skulle för övrigt ta sjukt illa upp om jag berättade om mitt (hans) sexliv för dem.

När ni nu är så öppna om sexet i dina kompisgäng kan jag tycka att det är väl naturligt att de kommenterar det du säger. Varför pratar ni annars om det? Du kanske är lite mer entusiastisk i beskrivandet än de andra så att du sticker ut på det sättet? Du framstår dessutom som lite "nyfrälst" vilket kan vara lite drygt för omgivningen.

• Anonym (Freakshow?)

Oj vad ni skriver! Jag har sjuka barn att ta hand om som inte verkar gilla att mamman stirrar på en datorn, men tack för input, skriver snabbt svar nu!

Tack för heads up både gällande oversharing (ska fundera på om det är det), och på att det kanske är sättet jag berättar på (jag är nog rätt entusiatisk, ja...) och att det faktiskt är de som inte alls gillar sin kopp te på mitt sätt, och faktiskt ÄR lite, ji mina ögon, "tråkiga".

Men jag vidhåller - jag tycker sex är kul och VILL veta vad mina kompisar går igång på, och jag blir glad när jag får veta! Såna människor ger mig liv! Såna som berättar öppet och ärligt om what makes them tick, så att säga.

För jag har ju vänner som INTE reagerar så här. Såna som vet ALLT om mig, och som jag vet ALLT om (ja, våra män är inkluderade, det har visat sig att särskilt en av mina närmsta vänners män gillar rumpaktiivteter på sig själv, precis som min. SÅ himla mycket att prata om blev det den kvällen! )

Men jag ska kanske tona ner LITE vad jag berättar, hur jag berättar det, och kanske känna av vad jag är i för sällskap.

Tack för era tankar!

• Anonym (Freakshow?)

... och nyfrälst kan det nog inte vara... för det har varit såhär sedan jag var 20 och vi började ha sex (ja, vi var late bloomers, hela högen i det kompisgänget... ) Men nyfrälsta människor är jobbiga, så jag förstår om du tänkte så, goaskalice.

• Chester Copperpot

Det handlar väl om det där om att skryta om det. Ingen gillar en show off...

• Smecker

Det låter som ett rätt vanilj sexliv, ser inget att höja på ögonbrynen över.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (sexigt)

9

Anonym (Freakshow?) skrev 2014-07-02 12:17:30 följande:

Allvarligt, är det jag som är en freakshow i sängen eller är det mina kompisar som är sjukt Svensson??

Det här gäller för de fyra kompisgäng jag har, så fort vi pratar sex så slutar det med att jag engagerat berättar om vad jag tycker om och vad jag har gjort, medan de andra stirrar storögt på mig och inte kan tro sina öron, samt den eviga kommentaren "Det trodde jag inte om DIG!", för uppenbarligen ser jag ut som en tråkig brud som bara gillar missionären.

Ibland har jag kompisar som är "värre än mig", typ gillar att svälja sperma eller har partnerbyte, och då är det jag som spärrar upp ögonen och säger "Men herregud, berätta MER!!", men oftast är det som sagt tvärtom.

- Jag är 30+ och har nyss börjat upptäcka att sex är KUL! Innan hade jag sex, och det var bra. Men det var väl sådär på normalnivå, nu vill jag OFTA OFTA och MYCKET MYCKET. Bara det är det tydligen freakshow-varning på.

- Jag gillar att bli dragen i håret, biten, fasthållen, nedtryckt, upptryckt mot en vägg, osv. Nyligen har jag upptäckt hur fantastiskt det är att bli smiskad också, som "enskild" aktivitet. Alltså, att bara ligga still och inte göra annat än att bli smiskad.

- Jag tänder på gayporr (kille+kille).

- Jag tittar gärna på porr (gayporr oftast, tjejer känns så lama nu när jag har upptäckt att fler snoppar är bättre snoppar).

- Jag läser gärna sexnoveller (Ja, givetvis gaysex... )

- Jag suger gärna av min älskling. En vanlig tisdag i soffan kan vi pausa Walking Dead och jag suger av honom. Vare sig han kommer eller ej, jag gör det för min egen skull, för att jag tycker om det.

- Vi har sex utomhus, i bilen, i badrummet (bolibompasex).

- Nån gång har jag haft sexiga kläder på mig i sängen, korsett och höga klackar och sådär (rekommenderas inte med annan orsak än att man känner sig sjukt sexig. Det var rätt osmidigt... )

- Jag gillar att slicka min älskling i rumpan och peta med fingrarna. Jag skulle gärna göra massa mer saker, men han är lite homofobisk fortfarande. Vi har dock en strap on i ett skåp, just saying.

... ja, det var väl allt... Det är väl inte så jäkla konstiga saker? Eller är det faktumet att jag så gärna berättar om det som är grejen? Jag älskar att prata om sex! Jag vill gärna prata om sex och vill gärna veta hur andras sexliv är! Det är ROLIGT!

Snälla, hjälp mig. Är jag en freakshow??

Jag är kvinna som swiger tycker jag du är helt normal , kör på med det du gillar . Men varför berätta för alla .Tala aldrig om vilket sex du vill ha och gör med icke införstådda . Folk är så fördommande du gör bara det du och din dina partner gillar .
  • Anonym (charlie)

Skulle gärna träffa en kvinna som dig, härligt att du lever ut Skrattande

Svar på tråden När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow