• Anonym (Freakshow?)

När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow

Allvarligt, är det jag som är en freakshow i sängen eller är det mina kompisar som är sjukt Svensson??

Det här gäller för de fyra kompisgäng jag har, så fort vi pratar sex så slutar det med att jag engagerat berättar om vad jag tycker om och vad jag har gjort, medan de andra stirrar storögt på mig och inte kan tro sina öron, samt den eviga kommentaren "Det trodde jag inte om DIG!", för uppenbarligen ser jag ut som en tråkig brud som bara gillar missionären.

Ibland har jag kompisar som är "värre än mig", typ gillar att svälja sperma eller har partnerbyte, och då är det jag som spärrar upp ögonen och säger "Men herregud, berätta MER!!", men oftast är det som sagt tvärtom.

- Jag är 30+ och har nyss börjat upptäcka att sex är KUL! Innan hade jag sex, och det var bra. Men det var väl sådär på normalnivå, nu vill jag OFTA OFTA och MYCKET MYCKET. Bara det är det tydligen freakshow-varning på.

- Jag gillar att bli dragen i håret, biten, fasthållen, nedtryckt, upptryckt mot en vägg, osv. Nyligen har jag upptäckt hur fantastiskt det är att bli smiskad också, som "enskild" aktivitet. Alltså, att bara ligga still och inte göra annat än att bli smiskad.

- Jag tänder på gayporr (kille+kille).

- Jag tittar gärna på porr (gayporr oftast, tjejer känns så lama nu när jag har upptäckt att fler snoppar är bättre snoppar).

- Jag läser gärna sexnoveller (Ja, givetvis gaysex... )

- Jag suger gärna av min älskling. En vanlig tisdag i soffan kan vi pausa Walking Dead och jag suger av honom. Vare sig han kommer eller ej, jag gör det för min egen skull, för att jag tycker om det.

- Vi har sex utomhus, i bilen, i badrummet (bolibompasex).

- Nån gång har jag haft sexiga kläder på mig i sängen, korsett och höga klackar och sådär (rekommenderas inte med annan orsak än att man känner sig sjukt sexig. Det var rätt osmidigt... )

- Jag gillar att slicka min älskling i rumpan och peta med fingrarna. Jag skulle gärna göra massa mer saker, men han är lite homofobisk fortfarande. Vi har dock en strap on i ett skåp, just saying.

... ja, det var väl allt... Det är väl inte så jäkla konstiga saker? Eller är det faktumet att jag så gärna berättar om det som är grejen? Jag älskar att prata om sex! Jag vill gärna prata om sex och vill gärna veta hur andras sexliv är! Det är ROLIGT!

Snälla, hjälp mig. Är jag en freakshow??

• Svar på tråden När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow
  • Anonym (z)
    Anonym (n00bvarning) skrev 2014-07-03 11:26:41 följande:

Ja, det är väl inte sååå vanligt att man diskuterar sitt aktuella sexliv. Då blir man väl lite av en outsider.

• Anonym (Olika)

Detta med att diskutera sitt sexliv eller ej är ju högst individuellt. Jag pratar hellre om någons sexliv än ser bilder på folks middagar på FB. 

Finns inget rätt eller fel i det så länge alla inblandade är okej med det. Jag har haft pojkvänner som absolut inte tycker att det är okej och då har jag inte sagt något om vårt sexliv till mina vänner, andra har inte brytt sig. Det handlar om kommunikation och respekt helt enkelt. 

• Jeaninne

Man brukar ju inte prata om sitt sexliv. Det är något mellan mannen och kvinnan. Sedan vet jag såklart att det finns väninnor (par och grupper) som pratar sådant med varandra. Men då gäller det att leta upp en eller flera sådana väninnor. Du kan inte vänta dig att vanliga (förlåt?) människor ska vilja lyssna på det där. Själv blir jag lätt illa berörd när människor går över gränsen, och börjar babbla på om alltför privata saker om sig själva. Och speciellt om dom inte förstår några hintar, utan det bara fortsätter och fortsätter och blir värre och värre.

• LängtansBlåaBlomma

Jag tolkar det inte som att TS pratar om sex utan att hon tillsammans med sina väninnor pratar sex, och tt de utbyter erfarenheter!

kampenmotpco.blogg.se/ - äntligen gravid! BF 31/12 2014
  • Anonym (Olika)
    LängtansBlåaBlomma skrev 2014-07-03 14:14:11 följande:

Jag tolkar det inte som att TS pratar om sex utan att hon tillsammans med sina väninnor pratar sex, och tt de utbyter erfarenheter!

• Anonym (anonym 2)

Jag brukar inte berätta att vi brukar ha sex på köksbordet, i trädgården, bilen osv eftersom jag inte vill att människor när vi äter middag undrar om bordet nyligen använts till annat...

• Anonym (Ö)
    LängtansBlåaBlomma skrev 2014-07-03 14:14:11 följande:

Jag tolkar det mer som att de pratar om sex, kanske hur ofta de har sex, vad de gillar och att det slutar med att ts tar över diskussionen med noggranna detaljer om sitt och partnerns sexliv och väninnorna/ vännerna sitter chockade och gör stora ögon.
  • fluu

Så prata inte med folk om ditt sexliv då om du har problem med att folk har åsikter. Eller skit i att folk har åsikter. Your pick.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • summerhunter

Jag skulle inte bry mig vad du gör snarare att få veta det

Mitt under oxfilén "ja just det jag gillar att skicka xx i rumpan också"
    *kräkvarning*

• Anonym (bitter)

Jag tolkar det som att tjejer och killar som pratar vitt och brett om deras förmågor, erövringar och uppfinningsrikedom i sänghalmen är de tjejer som i verkligheten mest vill släcka lampan, ligga på rygg, ta emot oralt och sedan missionären. Säkerligen motsvarande för killar, men jag ligger inte med killar så det vet jag eg. inte, men det är min fördom.

Svar på tråden När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow