• Anonym (Freakshow?)

När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow

Allvarligt, är det jag som är en freakshow i sängen eller är det mina kompisar som är sjukt Svensson??

Det här gäller för de fyra kompisgäng jag har, så fort vi pratar sex så slutar det med att jag engagerat berättar om vad jag tycker om och vad jag har gjort, medan de andra stirrar storögt på mig och inte kan tro sina öron, samt den eviga kommentaren "Det trodde jag inte om DIG!", för uppenbarligen ser jag ut som en tråkig brud som bara gillar missionären.

Ibland har jag kompisar som är "värre än mig", typ gillar att svälja sperma eller har partnerbyte, och då är det jag som spärrar upp ögonen och säger "Men herregud, berätta MER!!", men oftast är det som sagt tvärtom.

- Jag är 30+ och har nyss börjat upptäcka att sex är KUL! Innan hade jag sex, och det var bra. Men det var väl sådär på normalnivå, nu vill jag OFTA OFTA och MYCKET MYCKET. Bara det är det tydligen freakshow-varning på.

- Jag gillar att bli dragen i håret, biten, fasthållen, nedtryckt, upptryckt mot en vägg, osv. Nyligen har jag upptäckt hur fantastiskt det är att bli smiskad också, som "enskild" aktivitet. Alltså, att bara ligga still och inte göra annat än att bli smiskad.

- Jag tänder på gayporr (kille+kille).

- Jag tittar gärna på porr (gayporr oftast, tjejer känns så lama nu när jag har upptäckt att fler snoppar är bättre snoppar).

- Jag läser gärna sexnoveller (Ja, givetvis gaysex... )

- Jag suger gärna av min älskling. En vanlig tisdag i soffan kan vi pausa Walking Dead och jag suger av honom. Vare sig han kommer eller ej, jag gör det för min egen skull, för att jag tycker om det.

- Vi har sex utomhus, i bilen, i badrummet (bolibompasex).

- Nån gång har jag haft sexiga kläder på mig i sängen, korsett och höga klackar och sådär (rekommenderas inte med annan orsak än att man känner sig sjukt sexig. Det var rätt osmidigt... )

- Jag gillar att slicka min älskling i rumpan och peta med fingrarna. Jag skulle gärna göra massa mer saker, men han är lite homofobisk fortfarande. Vi har dock en strap on i ett skåp, just saying.

... ja, det var väl allt... Det är väl inte så jäkla konstiga saker? Eller är det faktumet att jag så gärna berättar om det som är grejen? Jag älskar att prata om sex! Jag vill gärna prata om sex och vill gärna veta hur andras sexliv är! Det är ROLIGT!

Snälla, hjälp mig. Är jag en freakshow??

• Svar på tråden När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow
  • tobbe01
    mikipiki skrev 2014-07-03 09:03:04 följande:

Låter som mitt sexliv förutom det med rumpan. Skillnaden är väl att jag inte detaljerat berättar om detta för mina vänner. Vi kan prata om sex allmänt, men går aldrig in på detaljer :/ så det var väl det enda konstiga med din trådstart.

• nanneN

Inte nån freakshow varning överhuvudtaget om du frågar mig.

Men moralpaniken finns överallt tyvärr. Jag vågar nästan lova att dom flesta har exakt samma tankar och funderingar, en stor del gör det säkert i verkligheten också, men väldigt få vågar erkänna det.

• Karlfn
    nanneN skrev 2014-07-03 09:44:27 följande:

Men moralpaniken finns överallt tyvärr. Jag vågar nästan lova att dom flesta har exakt samma tankar och funderingar, en stor del gör det säkert i verkligheten också, men väldigt få vågar erkänna det.

• Anonym (Anonym)

yes you are a freak... i mina ögon iaf.

• Anonym (Integritet)
    SmultronSöt skrev 2014-07-03 09:06:36 följande:

Tror inte TS frågade dig eller någon annan om råd för hur hon och hennes partner  fortsatta sängkammaraktiviteter ska se ut, hon undrade bara om de var udda baserat på sina vänners reaktioner. 

Men nu skjuter du ändå lite vid sidan. TS kompisar reagerar på det hon berättar och TS undrar om det beror på att hennes och partnerns sexvanor är någon slags freak show. Och precis som många andra här tror inte heller jag att de reagerar på VAD hon berättar utan ATT hon gör det.

Att prata om sex i allmänna ordalag är inte detsamma som att beskriva explicita detaljer ur sitt eget och partnerns sexliv. Om man inte förstår skillnaden saknar man nog en del socialt bollsinne.

Det är inget särskilt avvikande med det sexliv TS beskriver. Mycket av det ingår i de flesta andras, och somliga ägnar sig nog åt varianter som skulle få TS att höja på ögonbrynen. Det man reagerar på är att det sammanfattningsvis är det som kallas "för mycket information". Det blir som ett slags blottning, det är gränslöst och kan upplevas som övergrepp eller integritetskränkande. Också i det att man lämnar ut sin partner, inte minst.

Det är skönt och naturligt att gå på toa också, och många fortsätter att skratta åt kiss, bajs och pruttskämt hela livet. Det betyder inte att man i alla sammanhang delar med sig av storlek, färg, mängd och lukt på sina bajskorvar.
  • Anonym (Gasmasken)

Jag har ett sexliv som är bra mycket mer avancerat och utflippat än ditt men varför sitter man och berättar om sitt sexliv för andra? För mig är det en privat sak och jag skulle aldrig berätta för mina vänner om vad vi sysslar med i sovrummet, det har ingen annan med att göra tycker jag, lite privatliv är inte fel.

Jag kan skriva om det privat på nätet där ingen någonsin får reda på att det är jag och det är ju för att jag hajar att nazzedräkter, masker, piskor, dominans, Hitlermaster, Lekar med gubben utklädd till Breivik, hund och hästmasker osv inte är något som andra människor förstår sig på men det behöver de inte göra, huvudsaken är att min husse vet vad jag gillar och gillar samma sak, sen är jag tillräckligt frisk i mitt huvud att jag förstår att andra skulle se ner på mig om jag berättade om det, så jag håller tyst.

Varför har man ett behov av att berätta om sitt sexliv för sina vänner, jag fattar inte det.

• Anonym (Ö)

Too much information. Jag vill INTE veta vad mina vänner gillar att göra med varandra. Jag skulle bli förbannad om min man berättade för sina kompisar eller vilka som helst vad vi gör med varandra.

Ännu värre om jag som kompis känner din pojkvän. Jag vill inte se inre bilder av när du slickar en pojkvän som jag känner i röven.

• Anonym (n00bvarning)

Ja, det är väl inte sååå vanligt att man diskuterar sitt aktuella sexliv. Då blir man väl lite av en outsider.

• Anonym (z)
    nanneN skrev 2014-07-03 09:44:27 följande:

Och varför skulle man vilja "erkänna" det? Sitt högst privata sexliv borde man utan problem få behålla alldeles för sig själv. 
Svar på tråden När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow