• Anonym (Freakshow?)

När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow

Allvarligt, är det jag som är en freakshow i sängen eller är det mina kompisar som är sjukt Svensson??

Det här gäller för de fyra kompisgäng jag har, så fort vi pratar sex så slutar det med att jag engagerat berättar om vad jag tycker om och vad jag har gjort, medan de andra stirrar storögt på mig och inte kan tro sina öron, samt den eviga kommentaren "Det trodde jag inte om DIG!", för uppenbarligen ser jag ut som en tråkig brud som bara gillar missionären.

Ibland har jag kompisar som är "värre än mig", typ gillar att svälja sperma eller har partnerbyte, och då är det jag som spärrar upp ögonen och säger "Men herregud, berätta MER!!", men oftast är det som sagt tvärtom.

- Jag är 30+ och har nyss börjat upptäcka att sex är KUL! Innan hade jag sex, och det var bra. Men det var väl sådär på normalnivå, nu vill jag OFTA OFTA och MYCKET MYCKET. Bara det är det tydligen freakshow-varning på.

- Jag gillar att bli dragen i håret, biten, fasthållen, nedtryckt, upptryckt mot en vägg, osv. Nyligen har jag upptäckt hur fantastiskt det är att bli smiskad också, som "enskild" aktivitet. Alltså, att bara ligga still och inte göra annat än att bli smiskad.

- Jag tänder på gayporr (kille+kille).

- Jag tittar gärna på porr (gayporr oftast, tjejer känns så lama nu när jag har upptäckt att fler snoppar är bättre snoppar).

- Jag läser gärna sexnoveller (Ja, givetvis gaysex... )

- Jag suger gärna av min älskling. En vanlig tisdag i soffan kan vi pausa Walking Dead och jag suger av honom. Vare sig han kommer eller ej, jag gör det för min egen skull, för att jag tycker om det.

- Vi har sex utomhus, i bilen, i badrummet (bolibompasex).

- Nån gång har jag haft sexiga kläder på mig i sängen, korsett och höga klackar och sådär (rekommenderas inte med annan orsak än att man känner sig sjukt sexig. Det var rätt osmidigt... )

- Jag gillar att slicka min älskling i rumpan och peta med fingrarna. Jag skulle gärna göra massa mer saker, men han är lite homofobisk fortfarande. Vi har dock en strap on i ett skåp, just saying.

... ja, det var väl allt... Det är väl inte så jäkla konstiga saker? Eller är det faktumet att jag så gärna berättar om det som är grejen? Jag älskar att prata om sex! Jag vill gärna prata om sex och vill gärna veta hur andras sexliv är! Det är ROLIGT!

Snälla, hjälp mig. Är jag en freakshow??

• Svar på tråden När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow
  • Ramborg Persdotter

Jag har ingen lust att höra vad mina vänner och bekanta har för sig i sängen. Visst pratar vi sex ibland, men inte så ingående som ts verkar göra. Tycker det är brist på stil och jävligt tacky. 

• Robert 832

Nej, inte ett dugg. Sex ÄR kul och så länge man inte skadar någon (som inte vill det) så är det ingen annans buisness hur du har sex. Vitsen ligger kanske i att berätta för de som gärna lyssnar dock.

• P30

En klar fördel med att vara swinger är ju att man dejtar andra par som har samma intresse. Då slipper man ju utsätta sina "riktiga" vänner för alla historier som de ändå inte vill höra, får prata med någon som gillar att lyssna på ens intressen i livet och får historier tillbaka.

Jag har kallats gränslös, men gillar det inte. Jag har gränser, men de är inte så snäva som de flesta andra. Jag pratar exempelvis inte analsex med min mamma, men kan för den delen berätta allt från onanivanor till de mörkaste sexfantasierna för någon jag träffat för första gången.

Jag är mer bekväm med att prata sex än om min uppväxt...

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Runa

Tycker inte att det låter så extremt även om en del av det du beskriver är klart avtändande i min värld. Det jag tror att folk reagerar på är att du vill snacka om det och kanske inte är så bra på att känna av när det är dags att hålla tyst eller folk blir obekväma. I synnerhet i de fall där jag känner partnern väl (vilket är i de flesta) så tycker jag det känns extremt obekvämt att behöva lyssna på sådana beskrivningar. Jag vill inte veta vad mina vänner gör med varandra. Det kan de få hålla privat.

• Lord Hans

Kommer att tänka på filmen Idiocracy när jag läser ts.
    Frito Pendejo: - I like sex
    Not sure: I think we all do.

Säger väl en hel del varför ts vänner lyfter på ögonbrynen är hon går igång.

• Anonym (hanna)

Kan ju tycka att dina *vänner* måste vara väldigt instängda tråkiga människor.

Det du berätta tycker jag verkar vara mer normalt. 

Mina vänner visar bilder på sina tjejer(med tjejernas tillåtelse) i olika bunda situationer. väldigt mycket bdsm. 
    Vi pratar öppet om hur svårt de kan vara att hitta en partner(en extra person i rummet) det kan handla allt om en som är undergiven eller bara någon som tittar på. 
    Vi öppet visar upp våra leksaker och diskuterar öppet kring nästa inköp och ger tips
    olika leksakers användningssätt.

Dock har min roll sedan jag blev gravid blivit väldigt passiv. 
    Men det är ju klart saknar ju lite av det livet. 
    Tar igen det när den lille har blivit äldre. 

Skulle säga att du är helt normal :D
    (vi är är ca 10 person i 25 års åldern +- något år)

• Anonym (-)
    Anonym (hanna) skrev 2014-07-03 20:19:30 följande:

Kan ju tycka att dina *vänner* måste vara väldigt instängda tråkiga människor.

Det du berätta tycker jag verkar vara mer normalt. 

Mina vänner visar bilder på sina tjejer(med tjejernas tillåtelse) i olika bunda situationer. väldigt mycket bdsm. 
    Vi pratar öppet om hur svårt de kan vara att hitta en partner(en extra person i rummet) det kan handla allt om en som är undergiven eller bara någon som tittar på. 
    Vi öppet visar upp våra leksaker och diskuterar öppet kring nästa inköp och ger tips
    olika leksakers användningssätt.

Dock har min roll sedan jag blev gravid blivit väldigt passiv. 
    Men det är ju klart saknar ju lite av det livet. 
    Tar igen det när den lille har blivit äldre. 

Skulle säga att du är helt normal :D
    (vi är är ca 10 person i 25 års åldern +- något år)

Faan vad jag blir trött på folk som skriver och menar att alla som inte är som just de är "onormala" eller "tråkiga" eller andra negativa ord. Jag och mina vänner pratar inte på det sättet, inte särskilt mycket om sex överhuvudtaget faktiskt, måste jag då hitta negativa tråkiga ord att beskriva dig med? Man gör som man vill själv och blir ju för det mesta vän med människor som är ungefär som en själv.
  • Anonym (Lo)

Det har nog att göra med att du berättar, och att du berättar om din sambo, det hade varit en annan sak om det varit ett ons. Det är stor skillnad. När de ser din sambo tänker de nog ofrivilligt på dina fingrar i hans arsle.

Sexet i ett parförhållande är lite mer hemligt.

• Anonym (anon)
    Anonym (Ö) skrev 2014-07-03 14:26:51 följande:
    Jag tolkar det mer som att de pratar om sex, kanske hur ofta de har sex, vad de gillar och att det slutar med att ts tar över diskussionen med noggranna detaljer om sitt och partnerns sexliv och väninnorna/ vännerna sitter chockade och gör stora ögon.
    Exakt så tolkade jag det som med.

TS, du kanske är lite för målande i dina beskrivningar och de gör stora ögon av chocken att få höra en person berätta opassande mycket om sexlivet, inte pga det ni håller på med?
  • lille Birger
    Ramborg Persdotter skrev 2014-07-03 19:25:48 följande:
    Tycker det är brist på stil och jävligt tacky. 
    Och white träsh?
Svar på tråden När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow