Inlägg från: Anonym (Vulgär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vulgär)

När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow

Anonym (bitter) skrev 2014-07-03 19:11:40 följande:

Jag tolkar det som att tjejer och killar som pratar vitt och brett om deras förmågor, erövringar och uppfinningsrikedom i sänghalmen är de tjejer som i verkligheten mest vill släcka lampan, ligga på rygg, ta emot oralt och sedan missionären. Säkerligen motsvarande för killar, men jag ligger inte med killar så det vet jag eg. inte, men det är min fördom.

Ja, och det där verkar gälla även tjejer som klär sig och uppför sig vulgärt. Det har jag hört från många killar: "hon skyltade med något som hon inte var".
  • Anonym (Vulgär)
    Anonym (anonym 2) skrev 2014-07-03 22:12:55 följande:

Personligen vill jag inte veta detaljer om andra personers sexliv, risken är ju att man kommer att tänka på dessa detaljer när man umgås på middagar, där är rumpan som det petas i...

Jag tycker att det är jättepinsamt när en kompis har berättat vad hon och hennes kille gör - och sedan träffar man killen. Då är det lätt att tänka precis så, ja. Man får upp bilder i huvudet. Det värsta är att killen förmodligen inte har en aning om att man känner till dessa detaljer. Väldigt respektlöst mot honom.
Svar på tråden När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow