Inlägg från: Anonym (hanna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hanna)

När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow

Kan ju tycka att dina *vänner* måste vara väldigt instängda tråkiga människor.

Det du berätta tycker jag verkar vara mer normalt. 

Mina vänner visar bilder på sina tjejer(med tjejernas tillåtelse) i olika bunda situationer. väldigt mycket bdsm. 
    Vi pratar öppet om hur svårt de kan vara att hitta en partner(en extra person i rummet) det kan handla allt om en som är undergiven eller bara någon som tittar på. 
    Vi öppet visar upp våra leksaker och diskuterar öppet kring nästa inköp och ger tips
    olika leksakers användningssätt.

Dock har min roll sedan jag blev gravid blivit väldigt passiv. 
    Men det är ju klart saknar ju lite av det livet. 
    Tar igen det när den lille har blivit äldre. 

Skulle säga att du är helt normal :D
    (vi är är ca 10 person i 25 års åldern +- något år)

• Anonym (hanna)
    Anonym (-) skrev 2014-07-03 20:26:34 följande:
    Faan vad jag blir trött på folk som skriver och menar att alla som inte är som just de är "onormala" eller "tråkiga" eller andra negativa ord. Jag och mina vänner pratar inte på det sättet, inte särskilt mycket om sex överhuvudtaget faktiskt, måste jag då hitta negativa tråkiga ord att beskriva dig med? Man gör som man vill själv och blir ju för det mesta vän med människor som är ungefär som en själv.
    skrev faktisk att jag kan tycka. 
     så det var ju min personliga åsikt. 
    valde mina ord efter min åsikt. Kunde ha sagt att de är tråkiga och onormala. 
    Men jag vet ju inte hur personerna är, de kanske är jätte trevliga i vanliga fall. 
    Jag anser inte att något är mer eller mindre normalt. Jag kan inte veta vad som är normalt för dem. Men denna situationen är ju mer normal för mig. Jag utgick bara ifrån mig själv.

Hoppas detta förtydliga att jag försökte inte vara nedlåtande. 
Svar på tråden När jag berättar om mitt sexliv beter sig mina kompisar alltid som om jag vore nån jädra freakshow