Junibebisar 2014
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Hej! Tänkte att det skulle va kul med en tråd för oss som fått våra bebisar i Juni.
Min bebis kom 20 Juni på midsommarafton.
En tråd att utbyta glädje och eventuella problem som andra kanske har bra lösningar på?
Tack för ert stöd tjejer! Det känns bättre bara att få höra att man inte är ensam och att det går över :) Känns ju tabu att inte njuta i fulla drag för enligt alla runt omkring är det ju just det man ska göra den här tiden. Ser fram emot när "transportsträckan" är över :)
Åh, jag tycker också det är jobbigt!
Häromdagen blev jag tvungen att bara lägga ner pojken i hans säng en stund, fast han var grinig, så att jag kunde få i mig lite frukost. Då var klockan halv tolv och vi hade varit uppe sen åtta.
Tack för ert stöd tjejer! Det känns bättre bara att få höra att man inte är ensam och att det går över :) Känns ju tabu att inte njuta i fulla drag för enligt alla runt omkring är det ju just det man ska göra den här tiden. Ser fram emot när "transportsträckan" är över :)
Ja! Och även det där att man ska njuta av graviditeten. Vissa kanske gör det, men jag tyckte mest det var jobbigt.
En fråga
Vad gör ni av era bebisar om dagarna? Tänk att den har fått mat och är ganska nöjd. Min pojk tycker om att ligga på en filt på golvet, ibland somnar han till och med där när jag håller på med något annat. Han har till och med somnat i babygymet några gånger.
En fråga
Vad gör ni av era bebisar om dagarna? Tänk att den har fått mat och är ganska nöjd. Min pojk tycker om att ligga på en filt på golvet, ibland somnar han till och med där när jag håller på med något annat. Han har till och med somnat i babygymet några gånger.
En fråga
Vad gör ni av era bebisar om dagarna? Tänk att den har fått mat och är ganska nöjd.
Brukar sitta i soffan med benen på soffbordet och sen sätta bebis mot låren så hon sitter mitt emot mig, så sitter vi och pratar och gosar. Det tycker hon om jättemycket :) Sittern är ingen superfavorit direkt men går bra i korta perioder. Av någon anledning så älskar hon sin skötbädd så när inget annat funkar så tar jag den och lägger på golvet om jag verkligen behöver att hon ligger själv eller sätter henne i selen. Hon har precis börjat tycka om vagnen så den står i vardagsrummet och där kan hon ligga en stund också.
Vi har inget babygym än heller (7 veckor gammal) Det känns som hon blir uttråkad ganska snabbt vad man än gör med henne :/