Inlägg från: 1StoltMamma |Visa alla inlägg
  • 1StoltMamma

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

AnnC skrev 2014-11-21 14:45:05 följande:

Låter ju lovande! Ska du testa nåt innan bim?

Nä inte denna gången. Vill inte känna som förra gången. Fick plus innan Bim och sen dagen innan Bim började jag blöda. Hade nästan varit bättre att vara ovetande där. Men vet ju inte riktigt när jag har Bim denna gången men ca tisdag skulle jag tro
  • 1StoltMamma
    Bittersweet2012 skrev 2014-11-21 16:36:16 följande:

Förstår dig! Min man tyckte att det va lite dumt att jag testade dagen innan, för nu vet vi att det är mf... Å andra sidan tycker jag att det är skönt att veta att man lyckats, oavsett om det stannar eller ej....

Håller tummarna för dig!!!!

Ja med min dotter fick jag plus Bim-2 och där gick ju allt bra. Men blir de inget denna gången så kommer jag nog testa innan bim nästa gång ändå
  • 1StoltMamma

Har börjat få symptom som ändå får mig att börja undra, testar på måndag. Hoppas nu på ett plus!

• 1StoltMamma
    Bittersweet2012 skrev 2014-11-22 15:55:16 följande:

Vilka symptom?

Illamående, yrsel, molvärk, ömma bröst bland annat
  • 1StoltMamma

Ja jag känner att de är för bra för att vara sant och därför är de som jag inbillar mig. Känns som tant röd lurar bakom hörnet och dyker upp i veckan tyvärr... Vet inte varför men känns som kroppen spökar

• 1StoltMamma
    SessanM skrev 2014-11-23 22:31:48 följande:

Vad spännande stoltmamma! Håller tummarna :)

Vad tråkigt att det inte blev något bittersweet :(

Själv har jag (troligtvis) precis haft ägglossning och inväntar nu bim.. Får väl se, men har inga större förhoppningar.

Håller tummarna för dig
  • 1StoltMamma
    AnnC skrev 2014-11-24 08:42:28 följande:

Vad tråkigt att kroppen "lurades"

Ja jag brukar aldrig ha ömma bröst innan mens men kanske är en ny grej. Känns som de är något konstigt nog ändå men får hoppas jag får ett plus innan 2015 iaf .. inväntar mensen onsdag eller torsdag
  • 1StoltMamma
    Bittersweet2012 skrev 2014-11-24 10:28:41 följande:

Men det är kanske fortfarande tidigt? Kanske borde du testa på ons/tors innan du ger upp hoppet? jag håller tummarna!!!!

Jo de är klart så länge jag inte blöder finns de ju lite hopp. Testar på fredag om den inte dykt upp än
  • 1StoltMamma

Tittade på testet nu när jag skulle kasta de. Då såg man super svagt streck men de är ju efter tiden så vågar inte lita på de. Tog faktiskt bild i negativt för att se om jag inbillade mig men jo man ser svagt... Men får se om mensen dyker upp

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)