Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
hej har en liten här hemma som är född april-12 och nu har vi börjat med syskon :D har bim i helgen (söndag) men tror faktiskt inte att de tagit sig denna gången (vi är på försök 1)
hej har en liten här hemma som är född april-12 och nu har vi börjat med syskon :D har bim i helgen (söndag) men tror faktiskt inte att de tagit sig denna gången (vi är på försök 1)
Blev så konfunderad igår när mensen inte dök upp. Den brukar va väldigt punktlig. Samtidigt som jag inte känner av några grav-tecken alls. Åkte iaf och köpte ett sånt där clear blue test med veckoindikator. Och minsann, där står det gravid 1-2!! Känner mig fortfarande väldigt avvaktande då jag inte på något vis känner av att jag skulle va gravid, men det kommer väl sjunka in. Jag hoppas det smittar av sig så det trillar in fler pluss här nu!!
Testa också imorse bim-2 men negativt så klart... är säker på att tant röd kommer på söndag, plussa bim-2 med dottern. Hoppas nästa månad är våran månad
Har någon av er testat äl stickor innan? Och blivit gravida? Vill har bara kört på innan men hade varit kul att testa.
Ja jag känner att jag vill använda stickor lite för skojs skull, jag känner alltid av min ägglossning och får alltid kraftiga symptom men blir nog ändå att testa med stickor denna månaden. Nu är iaf äntligen blödningen slut och vi kan köra igång försök nr 2 nu. Låt oss få ett +
Grattis ise
STORT grattis till ditt +
Jag har bim runt 17/9 hoppas verkligen det tog sig denna gången
Jag beklagar AnnC, jätte hemskt när sånt händer.. hoppas de tar sig snart för er, själv är jag på bim-6 och har en del symptom, är rädd att jag är skengravid men tänkte ändå testa typ på lördag även om jag vet att risken för ett minus är stor
Har bim den 17/9