Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Precis haft äl nu hoppas vi de tar sig denna gången. Jag blir 23
Precis haft äl nu hoppas vi de tar sig denna gången. Jag blir 23
Idag har jag molvärk som e rätt kraftig precis som innan mens men är bara på bim-9
Bim på fredag är på försök 3 Hoppas de tagit sig denna gången men känns inte som de men ska försöka vara positiv ändå haha
Jag känner mig gravid denna månaden har massa symptom men blev negativt test idag bim-3 Men kanske är en månad man är skengravid, de vore ju typiskt....
Ja man kan alltid hoppas har Bim på fredag, håller tummarna för oss
14 dagar och du? Men de konstiga denna månaden är förlåt lite äckelvarning.. jag har både igår och idag äggviteflytningar, och de har jag bara runt ägglossning ? Så förstår ingenting, något ni varit med om innan?
Jag har ett test kvar och vet inte om jag ska testa imorgon. Förra graviditeten fick jag plus Bim-2
Jag har en liten chock, hade så mycket symptom på ägglossning trots jag ska ha mens på fredag så testa mig och fick positivt ägglossningstest, hur är de möjligt har ju redan haft ägglossning?!
Jag har också hört det men får vänta och se på fredag om mensen kommer eller inte
Tog ett nytt äl test idag men var negativt. Nu har jag ingen aning om när mensen kommer menräknar 14 dagar fram så nästa Bim blir den 28/10