Inlägg från: 1StoltMamma |Visa alla inlägg
  • 1StoltMamma

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

AnnC skrev 2015-02-04 10:03:20 följande:

Och jag är kvar Har tagit min försa fragminspruta idag äl+7. Var på spec mvc de visade hur jag skulle göra. kändes ju ingenting alls förutom att de sved några minuter efteråt, puh

Blir test till helgen! Tycker det molar lite...

Håller tummarna !
  • 1StoltMamma
    littlejoanie skrev 2015-02-08 10:52:41 följande:

Hur gick de? gjorde du nåt VUL? man känner sig ju alltid säkrare när man gjort ett. Det är inte löjligt eller överdrivet det minsta. Jag gjorde ett när jag blev inlagd igen denna graviditet och det kändes mycket bättre att veta vad som fanns där inne. 

Håller tummar och tår för alla er andra att ni plussar!

Har fått tid till vul nästa den 18de så håller tummarna dock har jag jätte mycket illamående så något måste finnas där
  • 1StoltMamma
    Ultiva skrev 2015-02-09 20:20:12 följande:

Någon som provat clearblues nya två-stegs äl-test? De visar ju när östrogenet har börjat stiga, dvs de dagar med hög chans att bli gravid, samt de två dagar som man har maximal chans. För mig peakar aldrig östrongenet så maximal chans visas. Det ska peaka när ägget lossnar. Tror ni att jag har riktig ÄL? Någon som provat testen?

Hade Clear Blue digital nu sist och blev gravid
  • 1StoltMamma

Lite uppdatering. Idag var vi på vul och allt såg fint ut, hjärtat slog och är idag 8+2. Nu hoppas vi att h*n stannar

• 1StoltMamma

Lite uppdatering. Idag var vi på vul och allt såg fint ut, hjärtat slog och är idag 8+2. Nu hoppas vi att h*n stannar

• 1StoltMamma

9

Bittersweet2012 skrev 2015-03-12 08:58:20 följande:

Hej dreaminggirl o grattis till graviditet!

Jag är i v.16 nu o det tog 7 försök för oss att bli med barn.

Redan v 16, härligt ni får ju snart se liten.

jag tittar in här och håller tummarna för er som väntar på ett plus. Själv är jag i v 12 nu.
  • 1StoltMamma
    AnnC skrev 2015-03-31 08:01:14 följande:

Här blev det svagt plus idag äl+10 starkare än mina två missfalls gånger dock, så här tidigt!! Känner mig positiv

Åh vad härligt, stort Grattis ! Nu håller vi tummarna
  • 1StoltMamma

Hej här är de relativt bra. Är i v 17 nu, förra veckan åkte jag in pga av blödning, var livrädd men allt såg bra ut med bebisen. Kräker massor och fått foglossning men annars är det bra. Nu väntar vi bara på rul.

Håller tummarna för er som väntar på plus!

Blivande 2 barns mamma
  • 1StoltMamma
    Tallbarr12 skrev 2015-08-25 07:14:38 följande:

Titta!!

Grattis!!!!!! jag tittar in titt som tätt och ser hur de går för er!
    Blivande 2 barns mamma
  • 1StoltMamma
    Bittersweet2012 skrev 2015-08-25 13:48:17 följande:

Hej tjejer!

Råkade blockera mitt konto o va inte inloggad på ett par månader!

Stort GRATTIS till alla er som fått plus!!!

Tallbarr så glad för dig!!! AnnC håller tummarna att det blir plus snart för dig med!

Här fick vi vår älskade son för en vecka sen! Vänjer mig fortfarande vid tanke att jag är 2-barnsmamma . Men guuud va mysigt det är med en liten i famnen

Nämen va roligt, grattis!! Här är de 4 veckor kvar till lillebrors beräknade ankomst :)
    Blivande 2 barns mamma
  • 1StoltMamma
    AnnC skrev 2015-08-27 12:34:09 följande:

Hoppsan!

STORT GRATTIS!!! Härligt att se era fina plus
    Blivande 2 barns mamma
  • 1StoltMamma

Hej var tvungen att titta in och se hur de är och hur de går för er? Själv har vi fått en lillebror som blev en månad igår.

Blivande 2 barns mamma
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)