Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Kan ni inte berätta vad det är ni tittar efter, för jag ser verkligen inga streck när ni säger att ni gör det? Men hoppas att ni har rätt!
Kan ni inte berätta vad det är ni tittar efter, för jag ser verkligen inga streck när ni säger att ni gör det? Men hoppas att ni har rätt!
Jag ser oxå strecket! Spännande!
Blöder igen nu, klarrött men inga klumpar. Mår fortfarande illa så lite hopp finns det. Men det blir som det blir..
Vad säger ni tjejer? Kan inte fatta detta riktigt.. är i chock
Tack tjejer, om allt går vägen så har jag bf den 30/9
Oj, skulle skrollat vidare först ;) GRATTIS!!!!
Ja precis. Det där med strecken. Jag fattar inte riktigt vad man ska titta efter, ser inget.
Men stort grattis till ditt plus! Vad roligt!
Hej tjejer Hur går de för er? Själv ska jag träffa bm om 2 veckor. Känns fortfarande inte verkligt
Grattis 1StoltMamma!!!!
Det går ganska bra här, förutom illamående som inte vill gå över. Va på inskrivning i veckan o tog alla prov. Trodde att jag hade järnbrist då jag har känt mig väldigt svag o yr i ett par veckor nu (som om jag åkte karusell jämt), det det visade sig att mitt blodtryck va väldigt låg (90/60). Så nu söker jag alla tips på hur man kan höga blodtrycket (åtminstone lite). Annars går allt som det ska - jeansen börjar bli trånga o snart kommer det bli svårt att dölja
Hur är det med er tjejer? Är så orolig denna graviditet efter mitt mf i höstas.. tänkte fråga om vul så man vet att de är något. Känner mig lite överdriven kanske men tog hårt med mf..