Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
21/11 och ÄL runt tis-ons nästa vecka. Du då?
21/11 och ÄL runt tis-ons nästa vecka. Du då?
Har nästa Bim runt min och sambons årsdag så hade varit kul med ett fint +
Får hoppas november är en turmånad för oss nu då! Håller tummar och tår
1stoltMamma och SessanM - då har vi bim rätt så nära varann
Nu har jag gjort vul och visade sig att jag har lite vätska i livmodern sen jag fått ett tidigt missfall denna månad,ägget blev befruktat men de blev missfall direkt och då kan detta hända att man går med vätska och kroppen tror den är gravid..aldrig hört de förr men nu vet man det :)
Äntligen slutat blöda, nu kör vi igång igen.
Härligt, lycka till med skapandet
Väntan på äl tycker jag är längre än väntan på Bim....
Nej alltså plussen stegrade i början men sen blev de svagare o svagare vilket ju tyder på att det inte bildas nytt hcg. Hcg ska ju öka drastiskt så här i början för att bibehålla en graviditet. Men visst, ett ytte pytte litet hopp finns ju så länge jag inte börjar blöda, men är 99% säker på att blödningen kommer snart. Om jag ska vara positiv så hellre ett tidigt mf än senare så det är bara att resa sig och försöka igen. Men det är ju för jävligt att man hinner bygga upp så mycket framtidsplaner på bara en vecka.
Går fortfarande och väntar på ägglossningen men tror ändå den dyker upp denna månaden faktiskt men förväntar inte mig att de blir något utan kör mer på händer de så händer de denna månaden har så mycket på jobbet just denna månaden också...