Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Ett tag sedan jag var aktiv här, har haft sån frustration över att det inte funkar.
Men idag tjejer, efter försök nr 17 fick jag i morse ett starkt fint + på stickan! :)
Ett tag sedan jag var aktiv här, har haft sån frustration över att det inte funkar.
Men idag tjejer, efter försök nr 17 fick jag i morse ett starkt fint + på stickan! :)
Idag var testet mycket svagare och strax efter de fick jag en störtblödning. Så ingen juli bebis
Smått chockad och helt överlycklig
Tack!
Det här var väl 4-5e försöket, vi försökte inte jättehårt första månaden. Men detta var första månaden med äl-tester.
Är väldigt glad att det gick så pass fort ändå, med sonen tog det ett år och vi påbörjade utredning för att jag hade låga hormonhalter och ingen ägglossning, men sen kom kroppen igång och vi blev gravida på egen hand
Grattis alla ni som plussat! Vilka är vi kvar här inne nu?
Jag funderar på om jag ska skippa äl-tester denna månaden och bara köra på varannan dag och se vad som händer?
De verkar som jag redan slutat blöda, känns lite konstigt men kan vara möjligt då håller vi tummarna denna månaden
Slängde med ett test i väskan och tog ett till test på jobbet. Det är visst positivt!! svagt men inte konstigt, äl+10! Hoppas bara den vill stanna!
Är de någon kvar som har Bim i november?
Jag är kvar...