Inlägg från: Bittersweet2012 |Visa alla inlägg
  • Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

1StoltMamma skrev 2014-12-23 07:31:27 följande:

Och där kom mensen. Förstår inte varför de inte vill sig denna gången. De gick så fort med första?.. vill nästan bara bryta ut i tårar... Nu går vi in på försök nr 7, hoppas hoppas att 2015 är ett bättre år och att de gärna börjar bra. Någon med Bim i januari? Nytt Bim här 21\1

Trist med mensen!!!!

Om det är någon tröst så va det på 7e försöket vi plussade (gick på första försöket m första). Min bästis plussade med bägge barn på 7e försöket .
  • Bittersweet2012
    AnnC skrev 2014-12-23 08:25:06 följande:
    Önskar någon kunde spola fram nåt år och att jag får se att allt blir bra. Är det för mycket begärt? smile5.gif

Hur mår du?
    Jo tack jag mår bra. Lite illamående, men inte så farligt än. Tröttare på kvällarna och VÄLDIGT spända bröst, kan knappt sova på mage pga brösten just nu. Och jag är HUNGRIG!!!! Om jag fortsätter äta på det viset så behöver jag nog byta till mammakläder betydligt tidigare den här gången .
  • Bittersweet2012
    littlejoanie skrev 2014-12-23 17:37:40 följande:
    Hehe ja de där med mamma kläder..min mage är så svullen att jag ser ut att vara i vecka 15 :/
    Hehe förra gången syntes det inte att jag va gravid förrän v.22-23 (en del kollegor fattade inte det förrän jag va i v.25! ). Jag är bara glad om jag lyckas dölja magen till v.13 denna gången

Har pratat m min bm i tisdags o hon bokade in mig på vul i januari, för att fastställa hur långt gången jag är (hade ju ÄL senare pga mf, så jag borde inte va så långt gången som appen säger).
  • Bittersweet2012
    in the making skrev 2014-12-28 07:50:18 följande:

Hade fullt utslag på äl-testen den 13e men då hade sonen mardrömmar delux så då blev det ingenting, dock dagen innan och efter men jag räknade med mens den 3e ändå. Men inatt drömde jag att jag var gravid, positivt på 4test och allt, så nu hoppas jag även fast jag inte vill hoppas.. :-S

Håller tummarna!!!
  • Bittersweet2012
    in the making skrev 2014-12-31 09:26:47 följande:

phpp9iU9T68093.jpg

Tänkte ta ett test och se om jag kunde dricka champagne m.m. utan samvetskval ikväll, vad tror ni? Ser vi o syne? Ser faktiskt rosa ut, bim 3e Jan.

Grattis in the making!!!! Så hade jag oxå innan själva bim!
  • Bittersweet2012

Hej tjej! Är inte så ofta här inne nuförtiden, men försöker följa er.

Håller tummarna för er alla som väntar på bim!!!! Och jag håller med du måste lämna tester till din man AnnC ! Dock vet jag precis hur du känner - har ingen tålamod själv .

Här går det bra annars. Har knappt några symptom vilket gör mig fundersam om det är verkligen nån där inne... Ska på vul nästa vecka o se va som händer där inne.

• Bittersweet2012
    AnnC skrev 2015-01-10 09:46:20 följande:
    Tro mig, SÅN HÄR missbrukare var jag inte före missfallen o alla svaga streck smile4.gif

Håller tummarna för dig nästa vecka! Vilken dag ska du på vul?
    På tisdag. Bm tyckte att det va bra ide att göra vul med tanke på mf i november plus jag tror inte att jag är lika långt gången som apparna säger (hade ju ÄL 3-4 dagar senare än det brukar vara).

Förstå det där med testmissbruket. Med dottern så väntade jag till bim +2 (om inte längre) innan jag testade. Och nu testades det så fort jag hade nån misstanke . Det är farligt att ha för många testet hemma
  • Bittersweet2012
    AnnC skrev 2015-01-13 20:08:07 följande:

Bittersweet gick det bra idag? Visst var det tisdag...

Jo tack! Det gick bra! Fick se en liten foster o tickande hjärta . Började böla när läkaren sa att allt så bra ut o hjärta slog... Allt känns overkligt fortfarande! Mina symptom kickade inte in förrän förrgår - då kom kraftig illamående, trötthet, växtvärk o ömma bröst.

Nu sitter jag på jobbet o försöka hålla mig vaken o gör allt jag kan för att inte spy....
  • Bittersweet2012
    Tallbarr12 skrev 2015-01-14 11:45:19 följande:
    Åh så roligt att höra! (Ja inte illamåendet då...). Vilken vecka är du i nu?
    V.8 (7+3). Så det är några veckor till tills det släpper
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)