Inlägg från: Bittersweet2012 |Visa alla inlägg
  • Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

1StoltMamma skrev 2014-11-24 11:11:53 följande:

Tittade på testet nu när jag skulle kasta de. Då såg man super svagt streck men de är ju efter tiden så vågar inte lita på de. Tog faktiskt bild i negativt för att se om jag inbillade mig men jo man ser svagt... Men får se om mensen dyker upp

Ladda ner App FL Ny! Då kan du ladda upp bilder . Så spännande! Hoppas hoppas hoppas!
  • Bittersweet2012
    AnnC skrev 2014-11-24 13:48:29 följande:
    Har inte erfarenhet av båda... Bara kört billiga stickor och de har alltid funkat för mig, stämmer bra med temphöjningen också. Så för mig har det känts onödigt att lägga mer pengar på digitala smile1.gif
    Det är så jag känner oxå lite... Använde mig testlagrets stickor fram tills nu.. O nu känner jag att det MÅSTE ta sig i december, därför började fundera på digitala tester....
  • Bittersweet2012
    1StoltMamma skrev 2014-11-24 19:13:41 följande:

Ja och där började jag blöda, 2 dagar tidigare till och med... De där strecket betydde tydligen inget. Blir så arg att kroppen luras, att syskon ska ta längre tid, och nu börjar dessa tankar om de verkligen blir något syskon. Blir så ledsen även om jag lovade mig själv att inte bli det. Ja december nästa då....

Men nej Va trist!
  • Bittersweet2012
    1StoltMamma skrev 2014-11-24 19:26:55 följande:

De jag blir så frustrerad på är att jag vet att vi prickar in äl. Men en fråga kör ni på varje dag eller varannan eller hur gör ni?

Vi försöker göra det varje dag så fort strecken på testerna blir starkare, men min man reser en hel del så det är inte alltid lätt att pricka.
  • Bittersweet2012
    1StoltMamma skrev 2014-11-24 21:00:17 följande:
    Vilken dag i cykeln börjar ni testa med ältester ?
    Börjar på dag 8-9, för jag oftast har ÄL dag 11-12. Men denna månaden hade jag ÄL lite senare (tror det va runt dag 13-14). Med dotter fick jag fullt utslag dag 10... Därför börjar jag testa ett par dagar tidigare för att se stegring, så fort strecken blir starkare börjar vi sexa .
  • Bittersweet2012
    Mama93 skrev 2014-11-24 18:20:10 följande:

Hej! Tänkte haka på denna tråd, vi har en son född dec 2012 och vi började syskon tillverkningen sep 2013 men inget + här ännu :( Det värsta är att varje månad så hoppas man på att denna månad lyckas det men nää mensen kommer nog alltid i tid..

Välkommen mamma93! Tråkigt att det tar så långt tid för er att få syskon, men hoppas att ni lyckas snart.
  • Bittersweet2012
    in the making skrev 2014-11-24 22:30:10 följande:
    Nej vad tråkigt, men december är ju en fin månad för "gåvor" kanske blir det livets gåva..

Jag delar dock din nedstämdhet, varför tar det sån tid? smile4.gif
    Ja, jag undra oxå varför det tar sånt tid.... Ibland känner jag att det är helt o hållet mitt fel . Jag jobbar för mycket, stressar en hel del o verkar inte kunna slappna av de senaste månaderna.... O ju mer jag försöker slappna av desto mer stressad jag blir hamnat i en ond cirkel som jag inte klarar av att ta mig ur. Blir nedstämd o smådeppig varje gång jag får mens o då kommer det stress igen för att man inte lyckats....
  • Bittersweet2012
    AnnC skrev 2014-11-25 10:08:30 följande:
    Yoga gör mig väldigt avslappnad! Kanske något för dig att prova? Har även beställt hem denna cd'n precis, yoga för binjurar och hormonbalans:
    http://www.ellenengvall.se/cd-shop/
    Ellen är barnmorska och har utvecklat detta koncept.
    Tror den är perfekt för oss faktiskt...
    Dock rekommenderar jag att gå på nåt/några grupp pass med yoga innan så man kommer in i det smile1.gif Finns ju många olika yogor, jag har gått kundaliniyoga och medicinyoga nu. Inga konstiga ställningar, mycket fokus på andning och vila.
    Mamma till Elina 120420, änglamamma till Emmie 140424-140530
    Jo, yoga är toppen! Jag har tränat yoga i några år o det hjälper bra. MEN förkylningar och jobb har inte låtit mig ta de yogapass jag behöver (får skylla mig själv att jag prioriterar dåligt). Har just nu problem med behållarna och att träna yoga är ren tortyr... Men så fort det släpper..då jäklar .
  • Bittersweet2012
    Sötistilde skrev 2014-11-25 20:06:27 följande:

Hej Bitter sweet! Kul o se dej här igen ;) vi följdes åt m barn 1 ;)

Nu vill vi försöka m barn 2 :) , så hitta jag dej här :)

Hej Sötistilde! Va roligt! Vilken tråd va vi med då? jag va med i flera samtidigt när jag väntade mitt första, därför kan inte riktigt komma på vilket tråd du va med i .
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)