Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)
Hur går det för dig bittersweet?
Hehe, tänk på hur Victoria känner när lillsyrran hinner förre henne
Hur går det för dig bittersweet?
Jag orkar inte mer. Nu börja de komma lite rosa, så mensen är bakom hörnet. Varför händer de inget? Gör vi något fel? Är de fel på mig helt plötsligt? Massa frågor. Nu går vi in på försök nr 7...
Vågar jag hoppas?!??
Tack! Jag fattar inte det! Men som min man sa - man är inte "gravid" förrän man passerat v.12. Så vi får ta det lite som det kommer. Vet inte om jag vågar berätta för min mamma nu. När berättade ni för era föräldrar med första? Mina föräldrar fick veta när jag va i v.8 o mannens när vi passerade v.12.
Vi berättade i v 9 för min familj och sen blev det nog v 10-11 (kommer inte riktigt ihåg) för sambons familj. Om det nu är så att jag är gravid nu, så kommer vi nog "ofrivilligt" att få berätta tidigare. Svårt med jul- och nyår annars ;)
Lägger in en bild till oxå. Börjar nog nästan tro på det här iaf nu :) Testen från förrgår (överst), igår (mitten) och idag (underst). Ser ingen ökning, men inte kan väl 3(!!) test visa fel?
Äntligen ett starkt positivt gravtest på bim+2.
Blev lite trött på testlagrets tester o köpte ett digitalt igår. Efter knappt 1 minut stod det gravid
Kanske börjar tro på att det faktiskt är sant iaf nu :) Efter 18 låååånga månader har vi äntligen lyckats!!
Själv var jag hos reumatologen nyss och fick veta att jag har mycket antikroppar. Säker på att mina mf har med det att göra. Har lämnat 6 rör med blod precis, så får vi se vad de visar vidare.
Skulle kanske försöka vara nöjd med dottern o inte skaffa fler barn men jag vill ju så gärna att hon ska få levande syskon. Och speciellt nu eftersom hon inte fick behålla sin syster. Usch vad jobbigt allt är.
Ska tillägga att jag inte visste om sjukdomen innan så blir ju helt annan övervakning nästa gång, om det nu blir nån nästa gång.