Inlägg från: Bittersweet2012 |Visa alla inlägg
  • Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

AnnC skrev 2014-12-19 16:38:41 följande:

Hur går det för dig bittersweet?

Jag mår illa o är trött. Har inte haft några bruna flyttningar idag, men har en konstant känsla att jag är "blött" där nere o att mensen har kommit.... Mannen tyckte att jag va dum som testade så tidigt, sa att jag skapade onöjdig oro för mig själv.

Hehe, tänk på hur Victoria känner när lillsyrran hinner förre henne
  • Bittersweet2012
    1StoltMamma skrev 2014-12-20 09:36:04 följande:

Jag orkar inte mer. Nu börja de komma lite rosa, så mensen är bakom hörnet. Varför händer de inget? Gör vi något fel? Är de fel på mig helt plötsligt? Massa frågor. Nu går vi in på försök nr 7...

Det är inget fel på dig! Kramar
  • Bittersweet2012

Tack! Jag fattar inte det! Men som min man sa - man är inte "gravid" förrän man passerat v.12. Så vi får ta det lite som det kommer. Vet inte om jag vågar berätta för min mamma nu. När berättade ni för era föräldrar med första? Mina föräldrar fick veta när jag va i v.8 o mannens när vi passerade v.12.

• Bittersweet2012
    rosali84 skrev 2014-12-21 09:36:53 följande:

Vi berättade i v 9 för min familj och sen blev det nog v 10-11 (kommer inte riktigt ihåg) för sambons familj. Om det nu är så att jag är gravid nu, så kommer vi nog "ofrivilligt" att få berätta tidigare. Svårt med jul- och nyår annars ;)

Lägger in en bild till oxå. Börjar nog nästan tro på det här iaf nu :) Testen från förrgår (överst), igår (mitten) och idag (underst). Ser ingen ökning, men inte kan väl 3(!!) test visa fel? php6dfV8447428.jpg

Första 3 test jag gjorde va nästan lika starka o sen på 4e dag blev det betydligt starkare. Så man borde nog vänta 2-3 dagar mellan varje test annars syns det ingen skillnad. Men förstår precis hur det är att vilja testa varje dag.

Grattis förresten för du är definitivt gravid!
  • Bittersweet2012
    littlejoanie skrev 2014-12-22 07:31:43 följande:

Äntligen ett starkt positivt gravtest på bim+2.

Grattis!!! så roligt med starka streck!!!
  • Bittersweet2012
    rosali84 skrev 2014-12-22 09:25:23 följande:

Kanske börjar tro på att det faktiskt är sant iaf nu :) Efter 18 låååånga månader har vi äntligen lyckats!! phpxs44uu25902.jpg

Grattis!!!!
  • Bittersweet2012
    AnnC skrev 2014-12-22 10:07:40 följande:

Själv var jag hos reumatologen nyss och fick veta att jag har mycket antikroppar. Säker på att mina mf har med det att göra. Har lämnat 6 rör med blod precis, så får vi se vad de visar vidare.

Skulle kanske försöka vara nöjd med dottern o inte skaffa fler barn men jag vill ju så gärna att hon ska få levande syskon. Och speciellt nu eftersom hon inte fick behålla sin syster. Usch vad jobbigt allt är.

Håller tummarna att läkaren hittar orsaken till antikroppar o du får det bästa behandling!!!! Kram
  • Bittersweet2012
    AnnC skrev 2014-12-22 23:00:27 följande:

Ska tillägga att jag inte visste om sjukdomen innan så blir ju helt annan övervakning nästa gång, om det nu blir nån nästa gång.

Va tråkigt med sjukdomen! Förstår att det är jobbigt o frustrerande, men tappa inte hoppet!!!! Kramar
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)