Inlägg från: Bittersweet2012 |Visa alla inlägg
  • Bittersweet2012

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

1StoltMamma skrev 2014-12-12 20:54:37 följande:

Kan tidigast börja testa nästa fredag. Så håller med denna väntan........

Samma här...
  • Bittersweet2012
    AnnC skrev 2014-12-13 06:39:10 följande:

Nu börjar det blöda... Inget bad o ingen augustibebis smile4.gifsmile4.gifsmile4.gif sen så skiter jag väl i badet i det stora hela men ni fattar...

Nej nej nej! Va tråkigt!!!! Kramar
  • Bittersweet2012
    1StoltMamma skrev 2014-12-15 11:07:48 följande:

Trodde jag hade 13 dagar mellan ägglossning och mens men de är ju 10 dagar så nästa bim är ca den 22de. När kan jag börja testa då? Har 11 test hemma så gör inget om jag slösar lite. Även om jag tror att de inte tagit sig som vanligt.

Det tar ju ca 7 dagar innan ägget fäster sig. Så ÄL+8 borde man kunna börja testa .

Det börjar klia i fingrar här oxå, men har bara 2 tester hemma, så behöver skaffa fler .

Inte helt 100 om jag hade ÄL 5 eller 6 december, så jag borde va på ÄL +9/10 idag och har bim 21/22 december
  • Bittersweet2012
    1StoltMamma skrev 2014-12-15 12:33:59 följande:
    Om jag får ett plus så får sambon testet i en julklapp! Haha men säkert bara önsketänkande. Håller tummarna för er !
    Håller tummarna för er med!

Ska försöka hålla mig ett par dagar till innan jag testar....
  • Bittersweet2012

Kunde inte hålla mig o gjorde test (Bim -5/6 idag).....O jag tycks se en liten skugga. Men vänta med alla "grattis", för nu när jag va på toa kom det lite ljusbrunt när jag torkade mig.....så det är tveksamt om det stannar kvar . För övrigt mår jag illa, trött, ömma bröst till o från och molvärk i nedre delen av mage.

• Bittersweet2012
    1StoltMamma skrev 2014-12-16 12:18:45 följande:

Kände nyss ett stick på vänster sida i tjejmagen och nu lite molande äl+5 men säkert inget...

Håller tummarna!!!!! Några plus borde vi få i december (som stannar kvar oxå...).
  • Bittersweet2012
    AnnC skrev 2014-12-16 13:01:04 följande:
    Hoppas!! Jag har ju känt stick vid äggfästning så jag tror ju definitivt på det smile1.gif

Jag sitter här o har panik varför jag ska vänta en mens nu, vill försöka direkt igen!! Har en plan...
    Det där med att vänta, räkna, avvakta..... Varför ska det va såååå svårt?????? Så frustrerande att de som inte vill eller knappt kan ta hand om barn blir på smällen bara de tänker tanke... Och vi här måste kämpa så mycket.....

Vilken plan har du AnnC?
  • Bittersweet2012
    AnnC skrev 2014-12-16 14:11:49 följande:
    Det är verkligen frustrerande smile4.gif

Jag vart helt inställd på att min kropp behöver vila men nää.. Det är ju två väldigt tidiga mf. Det borde väl va ok att försöka?? Läste faktiskt precis om en på en amerikansk sida som hade två tidiga mf på raken o blev gravid direkt igen o det gick bra! Så ska man våga? Jag undrar ju vad risken är, om det finns någon?

Min plan är att äta 1/4 eller 1/3 barnalbyl från efter äl nästa gång, samt progesteron vagitorier från ev plus.

Hur går det för dig, inget mer brunt?? Jag hoppas verkligen det går vägen för dig!!
    Nej inget mer brunt, men fortfarande en del molvärk (väldigt lik det molvärket som jag hade vid spottings...). Så jag vågar inte hoppas än. Har mått illa hela dan idag o känner mig helt slut nu.
  • Bittersweet2012
    Petra 228 skrev 2014-12-16 20:22:34 följande:

BIM igår och det kom en lite brun flytning som stannade av till kvällen. Idag kom det en likadan, men inget blod. Kan det vara ett tidigt missfall? Har inte testat ännu men kanske ska göra det.. Tänkte egentligen vänta ut om det kommer någon mens men nu blev jag konfunderad..

Mitt mf började med bruna flyttningar. Lite under dag 1 isen lite mer under dag 2 o på kvällen på andra dagen började jag blöda rejält.

Men bruna flyttningar behöver inte innebära missfall, vissa kan ju ha spottings under hela graviditeten . Jag hade nog testat bara för att veta
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)