• AnnC

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

Inser att ingen kommer se nåt på min bild, det syns bättre på själva bilden i telefonen än på fl! Och mer irl.

Här kommer bild samma test som jag zoomat in o mixtrat lite med kontrast o sånt.

Åh jag vet att det bara är att vänta och se, men jag är världssämst på det!!

• AnnC

Och jag vågar absolut INTE säga nåt till mannen, det var så jobbigt att göra han besviken sist när jag fick mf

• AnnC

Om det blir något starkare imorgon får jag nog berätta eftersom jag då får skippa vårt fredagsvin

Han kommer säkert också försöka ta det lite med en nypa salt denna gången tills det gått lite längre tid.

Ringde faktiskt spec mvc nyss för ska göra tidigt vul, eftersom jag i så fall är i v 6-7 runt julhelgen och hon vi ska träffa har inte så många lediga tider. Hade tur o fick tid 30/12. Datumet kände jag igen, samma datum förra året hade vi rul på spec mvc med vår ängel så jobbigt det blev nu...

Får se hur det blir, i värsta fall får jag avboka. Men om nu denna vill stanna så känns det skönt med tiden bokad.

• AnnC

Usch vilken dålig magkänsla jag har... Hatar att vänta och inte veta hur det blir!

• AnnC

Mitt test på morgonkiss var ungefär som igår, kanske något starkare. Men ska ta ett till om nån timme då det brukar visa starkare för mig på andra morgonkisset av någon anledning..

Men magkänslan är fortfarande dålig, känns inte som detta är en normal graviditet heller.

• AnnC

Köpte ett RFSU testa tidigt test när jag var i affären förut. Den visar ju jättetydligt plus! Och mina skitstickor svagt men plus. Vågar ändå inte bli alltför glad!

• AnnC

Tack! Jag hoppas också det! Men kommer fortfarande ta det lite lugnt och försöka att inte bana iväg som jag brukar hehe... Så får mannen veta ikväll med

• AnnC
    KnytetsMamma skrev 2014-12-05 12:06:52 följande:
    Oj, stort grattis!!! Hoppas också att den lille vill stanna. Jag fick ma i somras så när jag blev gravid nu igen i september var jag riktigt nervös och trodde också hela tiden att det inte skulle gå bra. Men var på ultraljud för 2 veckor sen och allt såg fint ut och är nu i vecka 15. Håller tummarna!!!
    Tack för att du ger mig hopp! Skönt att allt går bra för er denna gången!

Tog ett digitalt förut med som visade gravid 1-2
  • AnnC
    SessanM skrev 2014-12-05 19:15:34 följande:

2 veckor sedan (troligtvis) äl och dag 43. Förra cykeln var 40 dagar.. Jag vågar inte testa, är så rädd att bli besviken. Får se om jag vågar i morgon eller avvaktar till söndag/måndag.

Hoppas du får ett fint plus i helgen!
  • AnnC
    in the making skrev 2014-12-06 00:36:05 följande:

Ingen tvekan där, Grattis AnnC!! När hade du bim?

Bim var igår men då har jag en lutealfas på bara 11 dagar
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)