• AnnC

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

God jul till er!

• AnnC
    in the making skrev 2014-12-31 09:26:47 följande:

phpp9iU9T68093.jpg

Tänkte ta ett test och se om jag kunde dricka champagne m.m. utan samvetskval ikväll, vad tror ni? Ser vi o syne? Ser faktiskt rosa ut, bim 3e Jan.

Grattis!
  • AnnC

Jag tror att jag hade äl igår men det har jag trott i minst en vecka nu haha. Var det igår så blir det bim 12/1

• AnnC
    mami0912 skrev 2015-01-01 18:46:55 följande:

Tallbarr12 och AnnC jag tror vi pratade i bebis2012gruppen sommaren 11. Jag hette då xxx09 men kom inte ihåg mitt inlogg så skapade en ny sida istället??.

Kommer ni ihåg mig? smile1.gif

Ja jag kommer ihåg dig! Vad kul vi plussade ju typ samtidigt, när kom dottern? Min kom 20 april, hade bf 19:e

Sen har vi fått en till dotter som inte lever
  • AnnC
    mami0912 skrev 2015-01-01 20:00:43 följande:

Ja jag tror tom vi plussade med en dags mellanrum smile1.gif Jag hade bf 15 april men hon tittade ut 23 april smile1.gif Jämngamla tjejer :)

Men usch. Vad ledsen jag blir för er skull smile4.gif Det värsta som kan hända.

Försöker ni på ett syskon nu?

Ja mitt bf var från början 14:e tror jag men blev flyttad på rul.

Ja vi började försöka ganska snart efter lillasyster dog, har blivit gravid de två senaste cyklerna men fått tidiga missfall. Så känns ganska hopplöst ibland men kämpar på!

Hoppas du får plus om några dagar
  • AnnC
    mami0912 skrev 2015-01-01 20:14:33 följande:

Hoppas du lyckas bli gravid snart igen och att det lilla pyret bestämmer sig för att stanna.

Får man lov att fråga varför er dotter dog? PSD? Hoppas det är en ok fråga.

Helt ok att fråga, det är dock en lång historia. Men kortfattat hade hon hjärtfel och opererades när hon var två timmar gammal, fick sen infektioner och dog fem veckor gammal. Har 15% risk för samma hjärtfel igen men nu vet man ju om det och blir noggranna kontroller nästa gång samt ev medicinering. Jag har ju fått ett friskt barn innan så det ska gå har jag bestämt..
  • AnnC
    mami0912 skrev 2015-01-01 21:00:26 följande:
    Men lilla vännen då. Klart att det kommer gå vägen nästa gång och nu kommer de ha full koll på dig och bebben.

Har du bim snart?
    Tror jag hade äl igår så bim 12/1 isf. Lär ju inte bli gravid tredje gången på raken dock men hoppas ju ändå!
  • AnnC
    SessanM skrev 2015-01-02 15:50:20 följande:

Tjejer! Är detta äl-test positivt? php3UN0LF98317.jpg

Inte riktigt men det är nära! Gissar att det blir positivt imorgon
  • AnnC
    SessanM skrev 2015-01-02 19:12:52 följande:
    Tack för svar! Har ingen koll på detta, gav upp sist jag provade då jag inte ens kom i närheten efter att ha testat i nästan 2 veckor. Nu tog jag ett bara för att jag fick för mig att det kanske skulle visa något :p Hoppas på i morgon. Och myser lite extra nu då ;)
    Blev det fullt utslag igår?
  • AnnC
    mami0912 skrev 2015-01-02 14:31:07 följande:
    Håller tummarna att det tar sig denna gången. Hade varit sjukt coolt om du lyckas bli gravid tre gånger på raken ????

Jag ska nog testa mig på söndag men är jättenervös. Men det får helt enkelt ta den tid det tar. Men hade varit mysigt med en septemberbebis ??
    Har du testat?
Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)