• AnnC

Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)

SessanM skrev 2015-01-04 09:17:04 följande:
    Nej, det var svagare... Konstigt!?
    Hade du testat dagen innan den som var nära positiv? Tänkte om det vart positivt innan och det var på väg nedåt?
  • AnnC
    mami0912 skrev 2015-01-04 12:37:59 följande:
    Ja jag har testat imorse och det blev ett svagt men ack så positivt plus smile2.gif
    Åh grattis!
  • AnnC
    Tallbarr12 skrev 2015-01-06 12:36:07 följande:

Ska träffa delar av min mammagrupp från 2012 imorgon och insåg just att av de fyra jag ska träffa har två redan fått tvåan och två är höggravida med tvåan... smile4.gif Om det blir insinuationer om att jag är näst på tur får jag nog försöka berätta, utan att bryta ihop totalt...

Usch sånt är så jobbigt
  • AnnC
    mami0912 skrev 2015-01-06 14:47:36 följande:
    Tack smile1.gif Hur går det för dig? Några känningar?
    Det strålar i höften/ljumsken eller kan inte riktigt placera det. Har insett det är ett grav tecken för mig när det känns så. Men kan ju lika gärna inte va något!

Men min temp är inte som den ska efter äl, det började nån månad innan missfallen. O samma nu, den håller sig inte uppe som den ska. Vet inte om det kan vara progesteron brist, började ta såna slidtabletter igår, det kan inte skada vad jag hört. Så hoppas det ger något...
  • AnnC
    Tallbarr12 skrev 2015-01-07 15:20:53 följande:

Är på äl+7 idag och har molvärk i magen sen igår. Kan ju inte hjälpa att få lite förväntningar även om jag helst inte vill hoppas och bli besviken...

Då ligger vi i fas, också äl+7 idag. Låter konstigt men jag hoppas jag inte är gravid (fast det känns som jag är det) för jag vet jag kommer få mf om jag är gravid...

Håller tummarna för dig iaf!
  • AnnC
    Tallbarr12 skrev 2015-01-07 19:19:55 följande:
    Men usch... Men skulle du inte få medicin nästa gång du blir gravid?
    Jag började redan nu äl+5 med lutinus progesteron för min temp dippade så som den gjort de senaste månaderna nu. Efter en del sökande tror jag nu helt klart på lutealfas defekt och vad jag förstod behöver jag börja ta det direkt efter ägget lossnat, så tror det är för sent men man vet ju aldrig... Allt detta började efter jag tog bidrottninggelen, ångrar det som fan. Aldrig nåt sånt igen!
  • AnnC
    SessanM skrev 2015-01-07 18:51:52 följande:
    Usch vad jobbigt :( Vet inte om det är så överallt men hörde att man får en utredning efter tre missfall?

Håller tummarna för både dig och tallbarr iaf!
    En del möjliga orsaker har jag redan tagit prov på, väntar på ett om antikroppar men är tveksam.. Kan fortfarande vara det men får svar snart hoppas jag. har tid hos gyn den 20:e också som säkert kan kolla lite annat! Ett progesteron prov vore intressant, det gör man äl+7 så det får bli nästa cykel isf.

Vilket detektivarbete...
  • AnnC

Inte lätt o hänga med i mina svängar va jag är så snurrig av allt analyserande så vet inte vad!

• AnnC
    1StoltMamma skrev 2015-01-07 23:04:16 följande:

Då börjar nu den långa väntan till Bim..... Känns inte jätte positivt om jag ska vara ärlig

Varför inte? Håller tummarna så klart
  • AnnC

Känner mig lugnare och mer positiv nu efter att ha skrivit med några på temp forumet, så nu hoppas jag det blir positivt imorgon

Tallbarr hur går det för dig? Några känningar?

Svar på tråden Nån mer som vill ha syskon till sin 2012a? :-)