Inlägg från: Trolla |Visa alla inlägg
  • Trolla

dags för syskon!

Oj förlåt jag tycks ha missat hela sista sidan med inlägg....tråkigt att det var negativt Evig Kärlek. Man vet precis hur det känns och känner verkligen med alla i tråden när det blir negativt Särskilt om man som du lyckats få upp hoppet innan.

• Trolla

BIM-lista:

8/6 - Lantligadrömmar - Son-09, son-13

8/6 - lindgrenmaria91

16/6 - Jamilia - dotter född februari -12

20/6 - JhjärtaK - dotter mars -12

24/6 - MirandaMay, första försöket. Har tre barn 08, 09, 13.

25/6 - Isis Bianco - Son född dec -12. Pågående IVF-behandling.

26/6 - angeni - första försök efter MF. Två barn april-09 och juli-10.

26/6 - Ereeka - dotter född maj -12

26/6 Trolla

20/7 - magd0704 - son född oktober -11

-

BF-lista:

20/1 - Limpa - Dotter född juni -12

23/1 - Mandis - Har en son född 2012.

?/1 - Karinkanin - Son född -13.

5/2 - 3oyo

15/2 - Erli - son född september- 13

• Trolla

Letade upp bim/bf- listan som ni ser men den kanske inte är uppdaterad, lägg gärna in era datum! kul och lättare att följa alla.

• Trolla
    angeni skrev 2014-06-18 17:23:33 följande:
    Ett tag sedan jag skrev. Många har Bim den kommande veckan. Får hålla tummarna för många av sig.

Själv tror jag vi missade ägglossningen helt denna månaden. Dock aningen självvalt för jag har velat så mycket fram och tillbaka. Hade sex två dagar efter i princip positivt ägglossningstest. Men idag har brösten ömmar av och till och mensvärk har jag haft. Illamående efter frukosten Bim -8 tror jag om jag räknat rätt. Äl+8 tror jag. Så många dagar kvar. Får se vad som händer.

hur kommer det sig att du velar? Jag velade lite jan-maj då jag kände att jag vill ha en till men att det var för tätt inpå dottern. När ska du testa?
  • Trolla
    angeni skrev 2014-06-19 09:35:49 följande:

Att jag velar har inte att göra med att jag inte vill utan att jag blev så deppig förra mensen. Men det får bli som det blir. Är inställd på mens denna gången men brösten ilar så konsitigt av och till. Framme vid bröstvårtorna och förra gången vid mensen var det hela brösten ( vid grav som slutade i mf så ömmade bröstvårtorna).. så får se.

Vid förra grav så testade jag innan Bim men fick negativt med rfsu så vet ej när jag törs testa. Sen plussade jag ett par dagar efter Bim.

När törs man testa? Har bara ett cb vanligt hemma. Och vill helst inte missbruka ;)

Men om ni inte sexar vid är som kommer ju mensen garanterat Meeeen jag förstår vad fu menar, önskar jag kunde "ta det som det kommer". Istället försöker jag ha stenkoll, men det har ju inte gått så bra hittills...
  • Trolla

Apelsin och jhjärtak hur har det gått för er?

• Trolla

Jhjärtak fy va tråkigt!! Ååh man blir så ledsen för andra i tråden när det händer, vet precis hur jobbigt det är

• Trolla

Angeni va spännande, verkar ju onekligen väldigt lovande!!

• Trolla
    angeni skrev 2014-06-21 18:12:39 följande:

Testade med cb.. Dock mer utspädd urin än jag hoppats på... :( ser ett svagt strec när man vinklar testet. Men alldeles för svagt för att våga lita på det. Dock förra månadens fanns inget streck alls när man vinklade. Så lever fortfarande i ovisshet :(

Men du ha ju flera dagar kvar till bim så det blir förhoppningsvis starkare, är nog för tidigt än. Dags för några plus snart igen i tråden tycker jag!!
  • Trolla
    Apelsin skrev 2014-06-21 18:35:59 följande:

Testade i dag igen, en dag innan bim, men fick negativt. Det blir väl ingen februari/mars-bebis här.  

Har du några symtom då? Det finns ju de som plussar flera dagar efter bim
Svar på tråden dags för syskon!