dags för syskon!
Nu ser man det tydligare Tror ändå inte riktigt på det, tänker att det ändå är förra månadens mf som lurar mig...
Tack så mycket sajood och apelsin! Känner mig ändå osäker så jag har inte för berättat för mannen, vill inte ge falska förhoppningar. Tänkte vänta ett par dagar till och se om mensen dyker upp. När ska i testa?
Ja jag ska erkänna att jag faktiskt njuter lite av att ha en hemlighet som bara är min i några dagar, samtidigt som jag har lite skuldkänslor för att jag känner att karl har lika stor rätt att veta som jag. Men samtidigt är jag också lite rädd, för i juni när jag blev gravid (det som slutade i mf) gjorde jag en stor grej av det och var överlycklig, men när jag berättade för mannen reagerade han inte alls som jag hade trott och hoppats, vilket gjorde mig jätteledsen. Han första reaktion då var besvikelse över att jag inte kommer kunna dricka på vår bröllop i oktober (skiter väl jag i!!), och sen sa han tveksamt "den är ju inte oönskad...." Gud så fina ord. Jag blev jätteledsen och därför är jag lite rädd att berätta nu. Min karl har alltid väldigt "milda" reaktioner, både när det kommer till glädje, ilska, sorg med mera, men ett litet "åh va kul älskling, det kommer bli jättebra" hade jag väl hoppats på i alla fall där i juni. Men icke. Suck. Karlar.
Jag vågar mig på att kasta in den här igen
BIM-lista
29/7 Nika10- dotter född -11
27/8 - Ereeka - dotter född maj -12
< 3 BF-lista <3
20/1 - Limpa - Dotter född juni -12
23/1 - Mandis - Har en son född 2012
?/1 - Karinkanin - Son född -13
5/2 - 3oyo
15/2 - Erli - son född september- 13
28/2 - Angeni - Två barn april-09 och juli-10
3/3 - MirandaMay - Har tre barn 08, 09, 13
5/3 - magd0704 - son född oktober
9/3 - Nallebjörnis - dotter född 09
1/4 - JhjärtaK - dotter mars -12
22/4 - Trolla - dotter född hösten -12
Välkommen 1stoltmamma! Hur gammal är du och var håller ni hus? Kul med fler i tråden!
Hej allihop!
Vad glad jag är att tråden lever! Jag har legat utslagen hela sommaren i det värsta graviditetsillamåendet jag nånsin haft! (Detta är ju mitt fjärde) så har inte orkat vara aktiv här men ser fram emot att komma tillbaka.
Om några timmar ska jag på inskrivning på mvc, så kul! Är i v 12 nu.
Välkomna alla nya och Trolla det där ser ju verkligen lovande ut!! Hoppas hoppas så för dig!!
Har ju glömt uppdatera! Var på kub i tisdags och allt såg fint ut. Ska bara invänta svaret på blodprovet också! 13+5 idag!
Välkomna alla nya! Roligt!!
Trolla !! Grattis !!! Va roligt!
Kanske ska presentera mig, jag är 37, har en flicka som är 15 månader. Min sambo jobbar på sjön
Grattis va kul! När blir bf?
Plussade starkare idag ????
Bf blir samma somed dottern, 29 april
Hihi Nej har har ju som sagt väldigt "svala" reaktioner i alla känslolägen, men nu ville han räkna ut när den skulle komma och verkade mindre chockad än förra månaden. Och han lyckades med konststycket att inte säga några klumpigheter den här gången så jag är nöjd, man får inte ha för höga krav
Wohooo!
Ååååhhh stort grattis!!! Då är du lite före mig kanske. Va roligt. Kram
Tack Angeni! Har bestämt att jag ska ringa bm om 2 veckor och be om ett vul, eftersom jag inte har några symtom alls och det därmed kanske är ett falskt positivt.
Ereeka: När är bim? Håller tummarna stenhårt för dig!
1stoltmamma: tråkigt! Man hoppas ju så mkt varje månad. Och alla dessa tester... Jag vet inte hur det är med dig, men jag vill hinna ta ett test innan mensen kommer eftersom det är så spännande! Om mensen kommer innan jag hunnit testa känner jag mig nästan dubbelt blåst. Ingen bebis och ingen spänning.
Jag är trög... Så nu är min bim på torsdag? Inte tisdag? :)
Jaha ja! Tack för hjälpen! :) hehe. Då är jag lättad för jag tjuvtestade på jobbet idag! ( jättedumt/jobbigt att vi har gravtest där) och fick neg.. Då finns det hopp! Tjoho! :)
Neg test imorse.. :( bara att invänta mensen på torsdag! Bläää
ÅÅi ereeka va jag känner med dig när jag läser dina inlägg! tror du gör rätt i att försöka se det som spökstreck, för mig hade det känts bättre än mf. Om man nu ändå inte kan veta menar jag....stora kramar till dig!