Malin81a skrev 2014-07-17 21:17:16 följande:
Skönt! Ingen speciell anledning. Gissar för att jag gjort det hos en privat klinik. Verkar som om de alltid gjorde båda. Men den utökade verkade ju rätt så liten risk för att de hittar något. Stod det kön i svaret?
En fråga. Jag har fortfarande ont i magen. Hade du också det mer än en dag? Kommer vid ansträngning.
Har du funderat på vad dåliga blodprov kan betyda om det inte är kromosomavikelser?
Njut nu!
Ok skönt att få det gjort så är man helt på den säkra sidan liksom.
Nej det stod inte kön men man kan ringa ett nummer och få veta det. Vi ska göra det men jag och min sambo är inte på samma ort just nu och han ville vänta tills vi var tillsammans innan vi ringer. Jag är supernyfiken och vill helst veta nu!
Nej jag hade bara ont samma dag, det avtog mkt under dagen också på kvällen tror jag inte att jag kände av något alls. Bara om jag tryckte på själva stället där de tog provet. När det gjorde ont såg jag det som tecken på att ta det lugnt. Vila tills du känner dig normal igen! Hoppas det går över snart.
Ja jag har funderat lite på blodprovet men inte kommit fram till något. Har du någon teori?