Inlägg från: escapee |Visa alla inlägg
  • escapee

BF Januari 2015

längtan94 skrev 2014-09-06 23:55:33 följande:

Ja jag vet ju själva att de är så men känns så trist när jag berättar att de känns på mage och jag får ett "jaha" nej men jag kan säga i stil med att jag gärna vill åka oc kolla på bebiskläder för ja första barnet super kul ju! :D och de är då ja får "vi hinner" ja de är klart vi gör men fortf första barnet, och han tycker att de bara är onödigt att handla för vi ska få en del kläder, han är i stort sett nöjd över bodyn och overallen och tycker at de räcker, jaja jag hoppas att intresset kommer! :)

Du får göra som jag :) ta tag i grekjerna själv... Jag har köpt alla kläder, han har inte varit delaktig i ngt av de. Men idag så kläckte han ut sig att vi behöver tömma extra rummet som ska bli bebisens.. Gissa vad jag sa då?! " de e lugnt, vi hinner " haha... Nu var de ÄNTLIGEN min tur att säga så när

Han ville att ngt skulle ske direkt... :) men självklart ska jag ta tag i de rummet, spjälsäng å skötbord står ju redan där iaf :) men ge honom tid, en vacker dag kanske han ändrar sig :) men ja vet precis hur de

Känns iaf. Kram på dig
  • escapee

Hur ska jag få min lilla bebis att röra på sig?? Börjat bli lite orolig då han e väldigt stilla idag. Vilket inte e normalt.

• escapee
    JosefinGranqvist89 skrev 2014-09-09 18:58:27 följande:

Har skapat en grupp på fejjan men kan bara lägga till fb vänner så lägg till mig så fixar jag in er i gruppen Josefin Granqvist heter jag där smile5.gif

Är gruppen dold ?? Så att mina vänner inte ser ngt ?? :)
  • escapee
    JosefinGranqvist89 skrev 2014-09-09 19:15:31 följande:
    Japp, tänkte att alla kanske inte vill att sina nära och kära på fejjan ska se allt vi skriver smile1.gif
    Tror att jag skickat en för frågan nu ;) Ida!
  • escapee
    JosefinGranqvist89 skrev 2014-09-09 19:21:54 följande:

Detta är min profilbild, bara så ni tar rätt person smile5.gifphpmHPzU585117.jpg

Bra att du la ut de.. För de fanns ju fler att välja på ;)
  • escapee
    MissLaila skrev 2014-09-11 07:45:54 följande:

Jag va med här i gruppen i början, men har inte varit aktiv då det kom så mkt inlägg på en gång. Va lite frånvarande och kom sen tebax och insåg att det skulle ta mig en evighet att läsa allt. Får jag gå med i fb - gruppen ändå? :)

Ja de ska väl inte vara några problem å gå med i fb gruppen ändå?? :)
  • escapee

Jag har ont. Ibland riktigt jäkla groteskt ont :( känns som man satt en tång i livmodertappen å vrider om.. Bränner hugger å ilar samtidigt som de strålar ut i svanken. Inte foglossning!! Så jag vet inte alls vad de e för ngt. Blir å ringa å rådfråga sjukan imorgon om de inte e bättre

• escapee
    längtan94 skrev 2014-09-28 10:04:53 följande:
    Du bör nog prata med förlossningen! :o
    Jo jag ska göra de om de inte blir bättre under dagen. De tråkiga e ju att ja har en läkartid inbokad på onsdag, men dit känns de alldeles för långt till... Som tur e så känner ja av lill killens sparkar rätt ofta å på så sätt blir ja inte orolig att ngt e fel med honom :)
  • escapee
    mariaheterjag skrev 2014-09-28 17:50:47 följande:
    Gör det ont även när du vilar? Jag fick ischias, det är någon nerv som kommer i kläm, och det gjorde verkligen jätteont, men det var bara när jag gjorde vissa rörelser har jag för mig. Inte om jag låg ned och vilade.
    De känns hela tiden :( blir ännu värr om ja typ ska lyfta benet högt eller böja mig framåt...
Svar på tråden BF Januari 2015