Inlägg från: escapee |Visa alla inlägg
  • escapee

BF Januari 2015

God morgon. Att brösten blir mer å mer ömma måste

Ju vara ett bra tecken va? ;)

Ibland gör de förbannad ont att nudda eller

Lägga sig på mage.

• escapee

Var på vul idag! Vilken känsla det var att få se ett tickande hjärta ! <3 herregud.... fick även med mig en liten bild på plutten. :) känns lite mer verkligt nu... Men är fortfarande skrajj!

• escapee
    MagicQueen skrev 2014-05-19 15:12:08 följande:
    Va underbart <3
    Men åh!!! Det är du från bim tråden va!? :D grattis!!!!!! Äntligen din tur!
  • escapee

Fy fan... Idag mår jag skit! Mår jätte illa å känner mig lite konstig :/

• escapee

En fråga!!!

Var idag på kronans droghandel och skulle köpa lite vitaminer. Köpte ACO gravid. Men sen står de att ja ska ta två tabletter men dela upp dosen på två måltider... Varför?! Med mittval kvinna stod det inget om de?? Är de någon som vet ifall man måste dela upp dosen eller om man kan ta två på en gång ?

• escapee
    Jhalie skrev 2014-05-21 21:10:00 följande:

Imorn ska jag tillbaka för att ta nya hcg prover.

Och sen på fredag är det dags för nytt vul.

Äntligen!!
    Hoppas att proverna ser bra ut! Tänker på dig och håller tummarna för dig!

Får du veta provsvaren idag eller imorgon i samband med vul ??? Kram på dig
  • escapee

Idag känner jag mig hur stor som helst... Har aldrig varit "tjock/stor" Någon gång. Men idag känner jag mig som en riktigt stor flodhäst. Hör de till alla hormoner kanske??? Sen har jag lagt av med mina promenader för jag inbillar mig att de e skadligt, då det börjar hugga i magen vid ansträngning :( men kanske ska ta kortare promenader iaf.

• escapee
    Jhalie skrev 2014-05-23 10:32:34 följande:

Ligger inlagd nu i väntan på operation.

Tydligen utomkveds som de missat sist smile4.gif

Men herregud! Vad håller dom på med?!?! Det borde dem ha sätt förra gången!!!!! Samt att de borde börjat misstänka de när proverna var exakt lika !!! Vilka nötter!!! Vilken läkare hade du idag då?

Hoppas iaf att det går jätte bra för dig! Kram
  • escapee
    Jhalie skrev 2014-05-23 14:18:36 följande:

Ja nu var hcg 3490 och de såg nåt i äggledaren plus en blödning bakom livmodern.

Fick inte ens åka hem och byta om men här ska man ligga timme ut å timme in å vänta...

Hade Olga på kk men fick snabbt ett rum och en annan manlig läkare som är jättebra!

Hungrig som en varg är jag oxå!!
    Men usch! Hör gärna av dig när allt är färdigt! Träligt att du inte ens fick åka å byta om. Jag menar, du har väl legat där ett tag nu??? Är de ingen som vet när de blir din tur? Har du fått någon information överhuvudtaget ? Hur de kommer gå till osv? Titthålsoperation elelr? Tycker så synd om dig :(
  • escapee

Senaste dagarna har jag börjat få sjukt ont i tuttarna, de gör ont av att täcket bara ligger på mig till å med!

Har haft lite ont i magen senaste dagarna så jag väntar på att kvinnokliniken ska ringa upp mig då ja har endometrios å misstänker en ny cysta på äggstocken.

Hoppas de går bra för er andra. Jag är nu i v8+2!

Svar på tråden BF Januari 2015