BF Januari 2015
Lioz och escapee ni får meddela hur det har gått idag. Jag hoppas och tror att allt går bra!
Lioz och escapee ni får meddela hur det har gått idag. Jag hoppas och tror att allt går bra!
Mitt illamående har minskat väldigt väldigt mycket. Vilket gör mig aningen orolig... Hmm när var de spökveckan började??
Gick idag in i v12, (11+0)!
Jag börjar bli lite orolig nu...
Förra veckan hade jag riktigt ont i magen. Var till å med in till gyn akuten då... Men allt såg bra ut då...
Nu den här veckan har jag inte haft ont alls. Illamåendet har minskar väldigt mycket också. Så ja känner inte alls mycket... Kissar inte lika många ggr på nätterna heller. Så de gör mig lite orolig :(
Igår när jag jobbade så hände ngt också... Ja höll på å svimma... Blev svart för ögonen å var tvungen att sätta mig ner för att inte svimma :( hmm vad ska man göra??
Shit tjejer vad ja e nervös inför kub ul i morgon...inte för att få dåliga siffror utan för att den lilla inte ska leva längre...fy va nervös ja e!!
Idag fick vi reda på att det är en liten kille vi väntar! Blir andra då jag redan har en 4 årig son sedan innan. Blivande storebror är inte nöjd då han önskat sig en lillasyster men hoppas det går över
Usch! Blivit beroende av otrivin mentol..... Inte första gången heller. Så nu ska ja försöka vänja mig av vid det... Köpte mig lite renässans mentol plus istället. Koksalt sägs vara bättre. Hoppas bara jag står ut med täppt näsa ett tag nu ;)
Är det någon
Här som har erfarenhet av folksams gravid försäkring? Hur vet man vad en sådan försäkring kostar? Samt att ja vill veta både för å nackdelar med Folksam... Jag har en sjuk och olycksfalls försäkring via Folksam. Jag har även en sjukdom som heter endometrios, den är ärftlig och det är
Därför viktigt för mig att mitt barn har ett försäkringsbolag där endometrios ingår i försäkringen och jag vet att långt ifrån alla försäkringsbolag anser att endometrios är en sjukdom som ska ge ersättning. Men Folksam har alltid varit bra på de sätter och jag har fått ersättning för Endometriosen via dom!
Är det någon mer än jag som har fått jätte knottriga bröst/vårtgårdar som dessutom kliar??? Isf vad kan man göra åt det?? Gick in i v17 idag!