Inlägg från: MillaPo |Visa alla inlägg
  • MillaPo

BF Januari 2015

Jhalie skrev 2014-05-20 07:49:43 följande:
    Hej igen. Har ju tid för nya hcg prover på torsdag men kunde inte hålla mig och tog ett bytt gravtest idag. Och det är mycket starkare än förra veckan. Bild finns i gallerit om nån vill se. Förstår verkligen ingenting

Åh håller tummar o tår att allt e bra med din lille inneboende! Har du blödit nått mer?
  • MillaPo

Nyss hemkommen efter lyckat vul :) en liten groda där inne med ett litet hjärta som slog så fint :) beräkningen stämde oxå 7+2 idag :)

• MillaPo
    Fesitomo skrev 2014-05-20 13:42:56 följande:
    Vad har du för bf?

3 januari :) grattis till ditt lyckade vul ! :)
  • MillaPo
    Limpan nr2 skrev 2014-05-20 20:00:48 följande:
    Jag vill gärna vara med här! Verkar vara en mysig tråd med god stämning :)

Jag tror att jag har bf runt den 19-20 januari. Hann aldrig få någon mens efter pillerstopp så har bara min ägglossningsvärk att utgå ifrån.

Är dock lite orolig. De gånger jag varit gravid tidigare (1 son, 1 sen abort och ett mf) så har jag mått skit rent utsagt från och med det att jag plussat. Men ni, i vecka 6(5+0) mår jag toppen. Jag kan dricka kaffe, jag är inte mer trött än vanligt, jag mår inte illa eller spyr 6ggr dagen. Så vad betyder nu detta??? Det enda graviditetssymtomen jag har är sjukt ömma bröst, molvärk till och från och ett svajigt humör. Det för mig lite orolig..... Kan det vara ett tecken på att det kommer sluta illa? Nån mer erfarenhet?

Välkommen! Jag mådde dåligt som bara den med dottern från 2 dagar innan ja plussa o fram till vecka 13. Nu har jag först mått hur bra som helstvfram till för 1,5 vecka sedan o nu har det bara tok escalerat så ja inte kan jobba...ingen graviditet e tydligen den andra lik...dessutom fick ja se den lilla på vul idag 7+2 :) så det ser bra uta trott att ja inte mådde illa från början. :)
  • MillaPo

Vi har pga av vissa omständigheter i mannens familj gått ut o berättat nyheten i hans familj (som bor nära oss) o idag berättade jag för 2 av mina systrar o ska berätta för resten av min familj under veckan som kommer. Bor en bit ifrån varandra så e lättare att "hålla hemligt " för dom :)

• MillaPo
    Tingeliiiing skrev 2014-05-20 23:15:11 följande:
    Nån mer än mig som är täppt i näsan nästan dygnet runt?

Japp det börja ihår för mej o e det nu på morgonen med så antar att gravidtäppan har kommit ;)
  • MillaPo
    Tingeliiiing skrev 2014-05-21 06:07:57 följande:
    V 7+3 idag o blod i trosorna! Inte mkt men ändå.. Vrf jag har inte haft sex eller gjort något annorlunda

Åh vet hur rädd man blir. Men du o ja e ju lika i graviditeten e oxå 7+3 o egentligen så skulle vi ju haft mens denna vecka om vi inte va gravida o man kan ju få mindre blödning då för kroppen e "van" vid det...hoppas det inte kommer blod nu!!
  • MillaPo
    bejb skrev 2014-05-22 09:13:08 följande:
    Man tar så för givet att må bra. Har ju haft ett konstant illamående nu 2 v men igår och tydligen idag också går det mycket bättre och jag kan nästan äta helt normalt! Man får ju sån energi och blir så glad då man orkar lite igen!! Hoppas det vänt nu!

Åh va skönt! Hoppas det håller i sig..ja tror det går åt rätt håll här med men har varit sjukskriven hela veckan för det verkligen onte funkat att jobba. Funderar på om ja ska ge mej på att jobba halva dagen imorgon om jobbet går med på det...har läkartid på tisdag annars om det inte går att jobba....
  • MillaPo

Tänkte testa jobba halvdag imorgon se om det r genomförbart med detta illamående...bröjar dock ångra det när ja nu varit däckad av illamåendet totalt sen 17 tiden...inget hjälper...äta eller inte äta mår lika dåligt av båda så tvingar i mej för lilla inneboendes skull...får se hur natten blir o hur ja mår när ja vaknar 5.30 när klockan ringer...nu får gärna veckorna gå lite fortare...vill må bra igen...

• MillaPo

Hej tråden! Välkomna alla nya...har precis börjat må liite bättre men ska träffa läkare på tisdag så blir nog jobba halvtid nästa vecka o ev veckan därpå då kroppen inte riktigt orkar med :/. Illamåendet e knäckande...o svårt att få i sig mat. Dock gått lite bättee idag :)

V 8+0 imorgon! :)

Svar på tråden BF Januari 2015