BF Januari 2015
Åh håller tummar o tår att allt e bra med din lille inneboende! Har du blödit nått mer?
Nyss hemkommen efter lyckat vul :) en liten groda där inne med ett litet hjärta som slog så fint :) beräkningen stämde oxå 7+2 idag :)
Vi har pga av vissa omständigheter i mannens familj gått ut o berättat nyheten i hans familj (som bor nära oss) o idag berättade jag för 2 av mina systrar o ska berätta för resten av min familj under veckan som kommer. Bor en bit ifrån varandra så e lättare att "hålla hemligt " för dom :)
Tänkte testa jobba halvdag imorgon se om det r genomförbart med detta illamående...bröjar dock ångra det när ja nu varit däckad av illamåendet totalt sen 17 tiden...inget hjälper...äta eller inte äta mår lika dåligt av båda så tvingar i mej för lilla inneboendes skull...får se hur natten blir o hur ja mår när ja vaknar 5.30 när klockan ringer...nu får gärna veckorna gå lite fortare...vill må bra igen...
Hej tråden! Välkomna alla nya...har precis börjat må liite bättre men ska träffa läkare på tisdag så blir nog jobba halvtid nästa vecka o ev veckan därpå då kroppen inte riktigt orkar med :/. Illamåendet e knäckande...o svårt att få i sig mat. Dock gått lite bättee idag :)
V 8+0 imorgon! :)