Inlägg från: MillaPo |Visa alla inlägg
  • MillaPo

BF Januari 2015

bejb skrev 2014-05-05 20:25:24 följande:
    Är nu i vecka 5. Sist började spyandet i vecka 6 och höll på över halva tiden!

Hoppas jag slipper de denna gång! Halsbrännan lider jag inte heller av lika som sist.. ännu åtminstone!

Hur mår ni andra? Jag är såå förfärligt trött och är hungrig hela tiden! Annars mår jag bra

Hoppas du slipper kräkandet denna graviditet för det e hemsk!

Mår för bra tycker ja, äter som en häst o inget illamående än, trött o frusen o molvärk så in i bängens på kvällen men thats it. Ilar i brösten lite nu o då men det har det gjort sen ja sluta amma för 2 år sedan...:)
  • MillaPo
    RockTheRebell skrev 2014-05-05 21:18:16 följande:
    Haha det här är så kul att jämföra! Jag är också jättehungrig, fast det får inte plats så mycket som jag är hungrig. Och så trött! Och detta pinkande hihi.. Har också mensvärk /ilande.

Haha...ja det e kul :) det där med att springa o kissa stupikvarten kan ja oxå skriva under på...fantastiskt att man kan kissa så många gånger på en dag ;)
  • MillaPo

Måste ju bara berätta va dottern sa här om dagen när hon vakna. Hone 2,5 år o när hon vaknar på morgonen kommer det ofta långa o måga haranger om vad som hänt dagen innan. Dagen innan denna va en kompis över min sina barn 5 o 1 år gamla o minsta kalla hon för bebisen. Så på morgonen sätter hon sig upp i sängen o säger " vet du mamma jag älskar bebisar". Tänkte direkt att om du bara visste lilla gumman...hoppas allt går bra så vi får berätta för henne efter kuben :)

• MillaPo
    RockTheRebell skrev 2014-05-05 21:37:17 följande:
    Aaw :) min är 20 månader ungefär och fattar nog kanske tills liten föds om så är att det blir :)

Ja det gör han/hon säkert barn i den åldern förstår ju mycket mer än va man tror :)
  • MillaPo
    Den och den skrev 2014-05-06 08:01:14 följande:
    Vad är det för mediciner? Jag har också gjort en gbp

Jag ska till gyn idag vid 15. Vet inte om det blir vul för det är för tidigt ännu, men ett hcg tar dom i alla fall. Vill inte skriva för mycket och spä på andras oro för mf. Men jag hade en liten blödning i söndags och med tanke på min historia med många mf så vill jag kolla det. Ni kan väl hålla en tumme eller två?

Håller tummarna att allt ser bra ut!!!
  • MillaPo
    Den och den skrev 2014-05-06 08:01:14 följande:
    Vad är det för mediciner? Jag har också gjort en gbp

Jag ska till gyn idag vid 15. Vet inte om det blir vul för det är för tidigt ännu, men ett hcg tar dom i alla fall. Vill inte skriva för mycket och spä på andras oro för mf. Men jag hade en liten blödning i söndags och med tanke på min historia med många mf så vill jag kolla det. Ni kan väl hålla en tumme eller två?

Håller tummarna att allt ser bra ut!!!
  • MillaPo
    marsmamma87 skrev 2014-05-06 18:14:26 följande:
    Herregud kan man börja känna av foglossning redan v 6?? Var ju gravid senast 2012 och då hade jag ganska stora problem med just foglossning under andra halvan av graviditeten. Nu börjar jag känna av detta igen..REDAN. Framförallt är blygdbenet såå ömt, kan knappt komma åt där. Och jag har börjat stelna till i höfter och ljumskar på eftermiddagar och kvällar så som det var sist. Har inga problem att gå än så länge tack å lov.

Är det nåt annat som kan smärta så i blygdbenet kanske?

Japp jag har känt av fogarna när ja jobbade lååånga arbetspass i helgen fast bak i i bäckenet...hade så ont på kvällen....
  • MillaPo

Jag jobbar på kolonial avdelningen i livdmedelsbutik, lägger det mesta av min fritid på dottern o familjen.Håller på att renovera vårt lilla radhus i etapper oxå o när hall o gästrum e klart innom en månad måste vi börja med sista sovrummet så de e klart till bebis kommer. Vi har två katter oxå o har alltid haft stort intresse för djur :)

• MillaPo

Nu har tröttheten slagit till med sin fulla kraft...jag e som en en zombie...o dessutom kom illamåendet krypande igår o har hållt i sig idag med. Inte så ja kräks med det irriterar o äter ja lite för sent blir ja jätte illamående... :(

• MillaPo
    fröet2015 skrev 2014-05-08 15:36:25 följande:
    Isch, jobbigt för dig.. :( Vilken vecka+dag har du nu?

5+4 idag...e rädd att det nu bara kommer bli värre...e ingen rolig påhittig mamma åt dottern nu...skuldkänslor jajamensan...men det e väl normalt att ha som mamma ;)
Svar på tråden BF Januari 2015