Inlägg från: MillaPo |Visa alla inlägg
  • MillaPo

BF Januari 2015

åh kollade precis ef en bf tråd jan 2015. har Bf den 3 januari som det ser ut just nu o det blir vårt andra barn, har en dotter som e 2,5år.

• MillaPo

Vår dotter föddes i vecka 36+6 o räknades som prematur pga vi inte han gå 37 hela veckor. Men hon vägde lixom 3490g så hon va inte så mycket prematur ;) Nu mår ja bra lätt illamående om ja låter det gå för länge mellan målen, trött o molvärk speciellt på kvällen o natten. Har en varannan dag huvudvärk oxå just nu men om det e pga av graviditeten eller att ja trappat ner på kaffet till en kopp om dagen vet ja inte :/ Denna bebis får ju gärna stanna i magen längre än sin storasyster så den kommer i januari men e skeptisk att det blir så. Just ja jag ska på vul den 20maj oxå i v3cka 7+2 :)

• MillaPo

Glömde ju skriva att med dottern mådde ja jätte illa från 5 dagar innan bim till vecka 13 va sjukskriven i vecka 7-8 för ja hulka så fort jag såg åt nått annat än apelsiner. Jobbar i matbutik o det va ingen lyckad kombination...

• MillaPo

Glömde ju skriva att med dottern mådde ja jätte illa från 5 dagar innan bim till vecka 13 va sjukskriven i vecka 7-8 för ja hulka så fort jag såg åt nått annat än apelsiner. Jobbar i matbutik o det va ingen lyckad kombination...

• MillaPo
    bejb skrev 2014-04-30 08:32:12 följande:
    Hoppar in här. Jag har bf 8.1.2015 och vi har en dotter född i maj 2012. Förra gången tog det ett halvår till plusset nu tog det sig på första försöket!

Välkommen :)
  • MillaPo

Jag går o nojjar nu över att ja mår så.mycket bättre än ja gjorde med dottern i v 5...molvärk lite nu o då e typ enda ja känner. Mådde lite illa i går kväll men det va typ i 15 min...nojjar att det e nått fel bara för det fast ja vet att ingen graviditet e den andra lika..Nån mer som känner sig ogravid ?:/ Föresten dricker ni kaffe? Med dottern drack ja bara rött o grönt te, nu dricker ja 1 till 2 koppar kaffe om dagen va e max rekomenderad intag av kaffe?

• MillaPo
    Tingeliiiing skrev 2014-04-30 08:43:48 följande:
    Jag känner mig oxå väldigt ogravid! Lite smått illamående annars inget! Inga genomskinliga flygningar mer beigha tjockare flytningar.. Hmm!

Jag har typ inga flytningar alls...kan ila i brösten nu o då men det försvinner ju lika fort som det kom...men skönt att höra att nån mer e "symptomfri" ;)
  • MillaPo
    AB mamma skrev 2014-04-30 13:26:48 följande:
    Sådär nu är det svart på vitt med Jag har testat positivt, visserligen mkt svagare + än jag själv trodde med å andra sidan har jag BIM idag och när jag väntade min första fick jag inte plus förrän BIM +10. Så jag är väl en låghormonare. Men jag minns inte att jag varit såhär nojjig med mina andra barn.. hahha Nåja nu är jag gravid och ska njuta mellan illamåendet :)

härligt grattis!:)
  • MillaPo

tack meuran hade för mej att det va nått sånt...har glömt allt ef förr graviditeten :O får nog kolla livsmedelsverkets hemsida o uppdatera mig :)

Svar på tråden BF Januari 2015