vår sommar skrev 2014-11-27 20:30:25 följande:
Ååå grattis
Tack alla fina här inne för grattandet!
Nu orkar jag inte bläddra mer bland sidorna men som sagt, tack till er allihop!
Usch man är så dålig på att svara och följa upp, både här och på instagram. Alla fina ord man får. Ni som vet med er att ni brukar kommentera mina bilder osv, sug åt er!
Så jäkla sjukt egentligen, hela sommaren satt jag och amnade och svettades ihjäl dygnet runt, svor över den ständiga värmen. Nu är man typ vinterdeppig och längtar redan efter våren/sommaren. Det var någon annan som också var inne på samma tankebanor här, just för först tänkte man att åh vad perfekt att få bebis på våren. Men för mig hade det passat bättre om Noah fötts typ i januari istället, då hade man varit lite mer människa sen framemot sommaren! Om man nu ska vara efterklok ;) är säkert lätt att önska så också för man imte har nåt att jämföra med. Finns ju nackdelar med att få barn mitt i vintern med.. Och fördelar! Haha. Vad knasigt detta blev! Men ni fattar kanske! Men jag blev väldigt amnings-och sovockuperad i över 4 månader. Sen tog det typ 2 månader att ställa om sig och inse att fasen, det FUNGERAR att lägga ifrån sig honom, OJ - han tog nappen och blev nöjd! Nämen, jag hann både till affären och tillbaka utan att han knorrade i vagnen! Osv...
Samt, med facit i hand, hela den här mammachocken tog hårdare på mig än jag kunde inse just då, och jag kämpade på utan att be om hjälp och ratade t o m hjälp som erbjöds av ren envishet som nästan höll på att ta kål på mig känns det som! Men nu är jag starkare än jag någonsin varit innan!
Nu blir det kaffe och bus med nyvaken unge.