Vi singelkvinnor som plussat efter insemination!
Jag tänkte det kunde vara roligt med en tråd för oss som plussat efter insemination :) Här kan vi dela tankar och funderingar!
Jag tänkte det kunde vara roligt med en tråd för oss som plussat efter insemination :) Här kan vi dela tankar och funderingar!
Hej, denna tråden har jag missat. Känner till några av er innan men jag är från Gbg och 29år. Har varit på Vitanova och går in i vecka sex idag eller imorgon.
Grattis till alla bebbemagar! En fråga: Vad kan hända i FR? Själva blanketten efter FL förstår jag, men vad innebär utredning eller läggas ner? Vad kan hända i båda fallen? Jag kommer välja öppen donator. Vad kan hända i en utredning då?
Grattis till alla bebbemagar! En fråga: Vad kan hända i FR? Själva blanketten efter FL förstår jag, men vad innebär utredning eller läggas ner? Vad kan hända i båda fallen? Jag kommer välja öppen donator. Vad kan hända i en utredning då?
Hej! Jag måste fråga er som kommit lite längre. Vad har ni fått för någon reaktion på jobbet, och vad jobbar ni med? Jag blev veckan innan jag fick positivt test befodrad och min chef som har långsiktiga mål för mig. Jättekul att han vill satsa på mig, men eftersom jag är singel så finns inte en graviditet i hans värld. Vi har rätt mkt på gång på jobbet och han behöver ha personal på plats med kunskaper det kommande året, och han pikar redan en annan gift tjej på avdelningen att hålla sig till böcker på kvällarna så fort det pratas barn på jobbet. Så jag är rädd att min nyhet inte kommer tas som ett glatt besked som jag kommer få smälla på bordet i November.