Vi singelkvinnor som plussat efter insemination!
Jag tänkte det kunde vara roligt med en tråd för oss som plussat efter insemination :) Här kan vi dela tankar och funderingar!
Jag tänkte det kunde vara roligt med en tråd för oss som plussat efter insemination :) Här kan vi dela tankar och funderingar!
Jaaaa, plusat! Shit vad roligt.
Tack!
Jaaaa, plusat! Shit vad roligt.
Tack! Har gått med ett stort smile idag. :)
Tack! Nu ska man förbi vecka 12, nålsögat. Simma lugnt på semestern med andra ord.
Tack! Nu ska man förbi vecka 12, nålsögat. Simma lugnt på semestern med andra ord.
Hej på er, hoppas att det är okej att jag hoppar in här med en fråga.
Jag är nämligen singel och planerar att bli gravid med hjälp av insemination i Damark. Det jag funderar på är om all kommunikation med kliniken sker via telefon och e-mail, eller om papper och dylikt även skickas via vanlig post? Har inte hittat någon information om detta. Där jag bor händer det nämligen rätt ofta att posten kommer fel (läggs i fel brevlåda) och jag är inte sugen på att grannarna kan få syn på brev från inseminationskliniker och dylikt? :-/
Kom på en fråga till; är det någon som vet ifall de nekar kvinnor att bli inseminerade och i så fall vad set kan bero på (om alla tester/undersökningar är gjorda utan anmärkning och vikten etc ligger under klinikernas gränser)?
Tack på förhand och grattis till era plus - hoppas att jag kan skriva här av "rätt anledning" inom en relativ snar framtid!
Med Vitanova funkar det utmärkt med e-post. Det enda som kommit med posten är Otrivellesprutan. :)
All kontakt med sellmer o storken har varit via mail och telefon/Skype