• Emma30

Vi singelkvinnor som plussat efter insemination!

Jag tänkte det kunde vara roligt med en tråd för oss som plussat efter insemination :) Här kan vi dela tankar och funderingar!

• Svar på tråden Vi singelkvinnor som plussat efter insemination!
  • PoL
    Inseminera2014 skrev 2014-06-16 06:48:25 följande:

Jaaaa, plusat! smile1.gif Shit vad roligt.

Åååh! Stort grattis!
  • Emma30

Grattis! :)
  • önskan2014

Grattis!
  • Saturnus
    Inseminera2014 skrev 2014-06-16 21:23:13 följande:

Tack! smile1.gif Nu ska man förbi vecka 12, nålsögat. Simma lugnt på semestern med andra ord.

Stort grattis!!! Håller tummarna för att pyret vill stanna kvar! Härligt med lite positiva nyheter. :)
  • LängtansMirakel

Hej på er, hoppas att det är okej att jag hoppar in här med en fråga.

Jag är nämligen singel och planerar att bli gravid med hjälp av insemination i Damark. Det jag funderar på är om all kommunikation med kliniken sker via telefon och e-mail, eller om papper och dylikt även skickas via vanlig post? Har inte hittat någon information om detta. Där jag bor händer det nämligen rätt ofta att posten kommer fel (läggs i fel brevlåda) och jag är inte sugen på att grannarna kan få syn på brev från inseminationskliniker och dylikt? :-/

Kom på en fråga till; är det någon som vet ifall de nekar kvinnor att bli inseminerade och i så fall vad set kan bero på (om alla tester/undersökningar är gjorda utan anmärkning och vikten etc ligger under klinikernas gränser)?

Tack på förhand och grattis till era plus - hoppas att jag kan skriva här av "rätt anledning" inom en relativ snar framtid!

• Emma30

All kontakt med sellmer o storken har varit via mail och telefon/Skype

Svar på tråden Vi singelkvinnor som plussat efter insemination!