Vi singelkvinnor som plussat efter insemination!
Jag tänkte det kunde vara roligt med en tråd för oss som plussat efter insemination :) Här kan vi dela tankar och funderingar!
Jag tänkte det kunde vara roligt med en tråd för oss som plussat efter insemination :) Här kan vi dela tankar och funderingar!
Hej Ingen aning tyvärr vart du kan vända dig i Göteborg. Men se till att få recept på hormonerna, då slipper du betala för medecinen då det går på högkostnadsskydd! Sök efter privat gynekolog, annars kostar medecinerna ca 15000kr, så kan va värt med en bra doktor å även att resa en bit för UL. Lycka till
Jag plussade idag, helt oväntat! Jag har plussat så tidigt förr så jag hade givit upp.
Jag dansade med min son hemma i morse! :) Blev så glad och han dansade med och skrattade.
Äntligen nu hoppas jag att det sitter på rätt ställe och är friskt och vill stanna!
Jag plussade idag, helt oväntat! Jag har plussat så tidigt förr så jag hade givit upp.
Jag dansade med min son hemma i morse! :) Blev så glad och han dansade med och skrattade.
Äntligen nu hoppas jag att det sitter på rätt ställe och är friskt och vill stanna!
Underbart, Saturnus
Tack söta rara människor! :)
Jag berättade för chefen och några arbetskamrater om nyheten i veckan. Fick idag veta att chefen berättat för våran "reserv chef" och dessutom sagt att jag varit i Danmark! Till mig sa chefen att han inte skulle berätta för någon utan det får jag göra själv. Reserv chefen sa att han var tvungen att berätta ifall något skulle hända... O det kan jag väl köpa. Men kunde han inte sagt det till mig då?! O sen tycker jag inte det är hans sak att säga att jag varåt i Danmark?! Jag är dessutom ganska säker att han även berättat för sin dotter som oxå jobbar hos oss.. Men jag har ju inga bevis.. Mer än att hon inte frågade vem pappan är utan sa "jag hade oxå åkt o gjort likadant"
Sådär, back on track. Fick hoppa över en cykel för tåget/ägglossning hade gått redan...var 4 dagar snabbare än förra gången. Nya tag i cykel nr 3. Tog första Pergotime idag. VUL på onsdag och sen inseminera. Kommer ta Ovitrelle denna gång så att vi styr när det ska ägglossa. :) Men först se att hönan Agda kan värpa ägg igen...
Grattis alla plussare förresten! :)
Sådär, back on track. Fick hoppa över en cykel för tåget/ägglossning hade gått redan...var 4 dagar snabbare än förra gången. Nya tag i cykel nr 3. Tog första Pergotime idag. VUL på onsdag och sen inseminera. Kommer ta Ovitrelle denna gång så att vi styr när det ska ägglossa. :) Men först se att hönan Agda kan värpa ägg igen...
Jaaaa, plusat! Shit vad roligt.