• Ensamåvilsen

Vi singelkvinnor som plussat efter insemination!

Någon här gravid med första barnet? Bor i Närke, Värmland eller Stockholms området?

• Ensamåvilsen

Visst är de häftigt! Jag går nu å väntar på stora UL å känner inget än så Börjar bli lite nojig att den inte är kvar.... Vart i Östergötland bor du?

Emma30 skrev 2014-05-06 23:02:32 följande:
    Idag var jag på kub ultraljudet. Var nervös och orolig igår kväll.. Mkt tankar for runt i huvudet så det var verkligen en lättnad idag att få se det lilla livet :D tårarna kom direkt när det kom upp på skärmen :P

• Ensamåvilsen

Hej Ingen aning tyvärr vart du kan vända dig i Göteborg. Men se till att få recept på hormonerna, då slipper du betala för medecinen då det går på högkostnadsskydd! Sök efter privat gynekolog, annars kostar medecinerna ca 15000kr, så kan va värt med en bra doktor å även att resa en bit för UL. Lycka till

tiltuss skrev 2014-05-12 20:31:50 följande:
    Hej Kastar in en fråga i denna tråd.. Bor i Göteborg och har köpt 3 försök med IVF, men vet inte vart jag kan få hjälp med ultraljud här.. Så himla svårt att få hjälp eller respons.. Undrar även ungefär vad medicinerna kostade att hämta ut för er som redan gått igenom detta. Vill sååå gärna komma igång. 

Svar på tråden Vi singelkvinnor som plussat efter insemination!