Vi singelkvinnor som plussat efter insemination!
Jag tänkte det kunde vara roligt med en tråd för oss som plussat efter insemination :) Här kan vi dela tankar och funderingar!
Jag tänkte det kunde vara roligt med en tråd för oss som plussat efter insemination :) Här kan vi dela tankar och funderingar!
Hoppar in här med, v13 idag!
Hoppar in här med, v13 idag!
Hej alla ni som det gått bra för!
Tänkte höra med er om ni gjort insemination genom sjukvården eller heminsemination och hur många försök som behövdes innan ni fick ett plus.
Grattis till er alla!
Någon mer som har katt? Jag har pratat med mödravården nu ett par gånger om jag kan få ta ett prov för att se om jag haft Toxoplasmos. Men har fortfarande inte fått svar.. Ska ta andra blodprov om 2v. Jag frågade om jag kunde få veta innan om jag kommer få ta provet.. Men lät inte som det.. Ska tydligen gå i 2v o va orolig och fundera! Blev så besviken.. Speciellt när hon sa "visar det sig att du inte har antikroppar så sa läkaren att du måste göra dig av med katterna" Va?!?! Varför?! Grrr! Finns inte på kartan! Brusar upp extra mkt av alla hormoner oxå!
Emma30,
Fanns det några restriktioner när man ska spola i cykeln? När gjorde du din spolning och när spolade du i din cykel och hur långt efteråt kunde du inseminera?
Emma30,
Fanns det några restriktioner när man ska spola i cykeln? När gjorde du din spolning och när spolade du i din cykel och hur långt efteråt kunde du inseminera?
Ensamstående med ett barn väntar nu på bim på tisdag om där börjat växa ett litet syskon <3
grattis till alla som plussat