Vi singelkvinnor som plussat efter insemination!
Jag tänkte det kunde vara roligt med en tråd för oss som plussat efter insemination :) Här kan vi dela tankar och funderingar!
Jag tänkte det kunde vara roligt med en tråd för oss som plussat efter insemination :) Här kan vi dela tankar och funderingar!
Hoppar in här med, v13 idag!
Emma30,
Fanns det några restriktioner när man ska spola i cykeln? När gjorde du din spolning och när spolade du i din cykel och hur långt efteråt kunde du inseminera?
Grattis, vad kul! :)
Är på cd 10 och igår hade jag 2 ägg på 14 mm (i olika äggstockar). Räknar med att åka till klinik på söndag som det ser ut nu. Räknar 2 mm/dag i tillväxt och släpper på 20 som förra cykeln. Ska ta ägglossningsstickor i morgon så får jag se när det är dags att åka över sundet. :)
Min andra graviditet hade jag foglossningssmärtor redan vid 3 månader och det höll i sig 2-3 veckor och blev bättre sen. Sista 2 månaderna kom det sedan igen.
Jag plussade idag, helt oväntat! Jag har plussat så tidigt förr så jag hade givit upp.
Jag dansade med min son hemma i morse! :) Blev så glad och han dansade med och skrattade.
Äntligen nu hoppas jag att det sitter på rätt ställe och är friskt och vill stanna!
Tack söta rara människor! :)
Sådär, back on track. Fick hoppa över en cykel för tåget/ägglossning hade gått redan...var 4 dagar snabbare än förra gången. Nya tag i cykel nr 3. Tog första Pergotime idag. VUL på onsdag och sen inseminera. Kommer ta Ovitrelle denna gång så att vi styr när det ska ägglossa. :) Men först se att hönan Agda kan värpa ägg igen...
Tack! Nu ska man förbi vecka 12, nålsögat. Simma lugnt på semestern med andra ord.
Hej, jag hoppar gärna in här om det är okej?
Tjej på 26 år som länge vetat att hon vill ha barn, med eller utan man. Beslutet började genomföras i våras och nu fem inseminationer senare är jag ÄNTLIGEN gravid och går allt som det ska beräknas jag bli mamma sommaren 2015. Detta är så spännande och roligt. Lyckan är total och obeskrivlig!!