• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Ballerina453 skrev 2014-12-29 15:59:01 följande:
    Beklagar! Men det tar sig nog snart ska du se! :) 
    Nej jag har inga barn sedan tidigare. Blev gravid när jag var väldig ung och gick i skolan men tog abort för allas bästa. Och nu när man försöker så tar det sig inte, lite orolig över det. Blev väldigt sjuk av aborten då jag fick inflammation i hela kroppen så lite orolig att det förstört mina chanser. 

Då ska jag säga till mannen att köpa det, tack så mycket :) 
    Ja jag hoppas verkligen det!

Oj de lät inte alls bra, men tror nog att du kommer bli gravid du också snart! :)
  • corran
    er92 skrev 2014-12-29 01:12:31 följande:

Men fy vilken värk jag har.. är det någon här inne som känner av ägglossningen? Brukar känna av den litegrann men nu känns det rejält.. :o

Känner av lite men inte så det gör direket ont. Men tror inte det är något negativt att få ont vid äl iaf, snarare positivt för då känns det som de blir en rejäl äl eller vad man ska säga ;) 
  • corran
    Kawinna skrev 2014-12-29 10:43:22 följande:
    Håller också tummarna för er! :)
    Tack <3
  • corran
    er92 skrev 2014-12-29 20:09:15 följande:
    Det är som "skönt" att känna av äl men jävlar.. dra en gräns på hur ont det kan göra! Men nu har den smärtan äntligen försvunnit! :) så nu börjar den långa väntan :d är äl över för dig? :)
    Denna väntan alltså, usch! Kul att vi får följa åt till bim iaf och leta lite symptom haha 

Ja jag tror det, fick ju positvt test igår på morgonen, sen starkare vid lunch. Vid 15 tiden igår upptäckte jag en minimal blödning. Kom en gång vid toabesöket då sen dess inget mer. Dock så visar äl test pos än idag men jag tror ändå att ägget släppte igår, ev nu natten som var. 
    Klurigt de här ;)
    Hade då kraftigt med sega flytningar i förrgår men mindre igår och inget alls idag så det känns lite förvirrat nu som sagt. 
    Men troligtvis äl igår/inatt eller också nu tidigare idag skulle jag gissa :)

VIlken rörig text de blev haha
  • corran
    er92 skrev 2014-12-29 20:26:17 följande:
    Hoppas hoppas det tog sig för er nu! Du måste berätta om symtomen börjar komma :)

Jag försöker vara "pessimistisk" till att det ska bli något för oss.. det är lättare att ta ett negativt test då.. :)

När har du tänkt testa första gången? :)
    Ja de har du rätt i! Dock blir besvikelsen den samma ändå tycker jag för innerst inne hoppas man ju som bara den även om man försöker ha en pessimistisk inställning :P

Blir nog på äl + 8 ca :) Plussade dock inte förrän + 10/11 sist så förväntar mig inte ett plus tidigare än så, men av nån anledning måste jag ändå testa :P 
    Du då? Har du test hemma?
  • corran
    er92 skrev 2014-12-29 21:00:42 följande:
    Jo besvikelsen är densamma men det känns ändå lite lättare när man inte hoppats för mycket och man slipper bli sken gravid :)

Haha jag låter bilden tala för sig själv ;) jag ska försöka hålla mig till bim men det lär nog inte gå så bra.. :)
    Haha bra där! ;) Har bara runt 7-8 stickor kvar, ska försöka få de att räcka ;)
  • corran
    er92 skrev 2014-12-29 22:26:25 följande:
    Haha 70 stickor från testlagret och 1 digitalt, borde räcka i 14 dagar :d annars måste jag nog se över test beroendet ;)

Vilka tester kör du på?:d
    Haha ja det finns risk för behandligshem annars..behandlingshem för testmissbrukare, de skulle varit något va? ;)

Testlagret också :)
  • corran
    er92 skrev 2014-12-29 22:36:39 följande:
    Hahahahaha! Menare, vi ses där va? Kanske kan du smuggla in ett test eller två innan du läggs in..

Okej :) vilket försök är ni på nu?
    "Hej jag heter Caroline och jag är testmissburkare."

(förväntar mig respons på den repliken nu) ;) Känner mig aningen lättroad ikväll också :P 

3e efter MA :)
  • corran
    er92 skrev 2014-12-29 22:58:18 följande:
    "Hej caroline, du är inte ensam. Evelina heter jag och är svårt beroende av tester, 70 tester på 14 dagar " hahahaha

Då hoppas vi på tredje gången gillt :) 2a försöket.
    hahaha kanske dags att lägga sig medans humorn är på topp! Äl +1/ +2 när jag vaknar imorgon, wohoo, de går framåt!  ;)

Ja det vore så jäkla skönt med ett plus nu i början av året! Hoppas hoppas vi får varsitt runt den 10e :)
  • corran
    er92 skrev 2014-12-30 00:38:29 följande:
    Det hade varit en grymt fin start på året :)

Alltså så buggat! Cb gubben slocknade idag efter att ha lyst i 48h så jag tänkte att det är lika bra och kolla så äl är över. Läste runt lite och läste då att första testet alltid ger en ring så jag gjorde ett test som gav en ring och gjorde sen ett till för att se så det stämmer (eftersom att första alltid ger ring) och då fick jag blinkande gubbe??! Say what? Nu måste jag fråga runt innan jag kan sova.. haha :)
    Men oj de lät ju helskumt! Vilken dag va det du fick fast sa du? 
    Men de skulle väl kunna stämma i och med att du först fick en ring (som de skulle?) sen en blinkande. En blinkande kan ju motsvara minskningen av lh.

Alltså innan äl ser de ju ut såhär - tom ring - blinkande - fast. 
    Efter äl borde det ju bli tvärt om alltså - fast - blinkande tom innan lh gått sjunkit helt?
    Eller tänker jag helt galet nu? :P
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)