• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

saranen skrev 2014-12-31 08:23:17 följande:
    Definitivt mellan 28-29:e!!
    Hoppas på senast den 29e :) 
    Men ingen som har nån bra förklaring till blödningen? Aldrig fått nån mellanblödning så länge jag kan minnas..
  • corran
    saranen skrev 2014-12-31 09:42:53 följande:
    Tyvärr ingen förklaring Har aldrig haft det själv heller.
    :/ får grubbla vidare på de då ;)

Hur mår du? :)
  • corran
    {#emotions_dlg.flower} Bim-lista {#emotions_dlg.flower}

9/1 littleblueberry - 1a barnet, 1a försöket 
    9-10/1
     MillisVanillis - 2a barnet, 1a försöket
    10-15/1 er92 - 2a barnet, 2a försöket
    11/1 corran - 2a barnet, 3e försöket efter MA
    18-23/1 Igloo - 1a försöket, 2a barnet
    20/1 Ballerina453 - 1a barnet, 4e försöket
  • corran
    BusigaSyrran skrev 2015-01-01 08:36:17 följande:

Någon här inne som är omkring försök nr6?

själv inväntar jag bim som är om någon dag och hoppas på att det tog sig denna gången.

barn nr1 gick på första försöket o då hade jag inte ens ägglossning enligt stickorna men denna gången tar de sååån tid o vi har ändå kört oskyddat i 2,5år o råkat pricka in några äl.

Håller verkligen tummarna!! Känner du några symptom den här gången!
  • corran
    Igloo skrev 2015-01-01 14:09:48 följande:

Spännande med alla som har haft ägglossning! För att det är lite kul så har jag inhandlat ägglossningstest. Så nu ska det testas och se om jag har någon ägglossning ;)

Gott nytt år alla!!!!

Hoppas på stegring på testen om någon dag :)
  • corran
    saranen skrev 2015-01-01 12:19:29 följande:
    Förutom illamående mår jag toppen!!!!

Dock trött idag då vi sovit i skift inatt med en son på 41 graders feber. Han är feberkrampsbarn så vi måste ha koll på honom vid temp över 39 så han inte krampar blir strax sömn för hela familjen.
    Usch för illamående :( Hoppas de går över snart! Vilken vecka är du i? :)

Huva de låter inte alls roligt :( Hoppas han blir feberfri snart!
  • corran
    saranen skrev 2015-01-01 18:09:20 följande:
    Inte kul alls. Är i v 9. Min BM sa att v 9 tydligen brukar vara den jobbigaste o sen brukar illamåendet bli bättre o bättre. Så hoppas det gäller mig.

Nja! Vi fick åka till närakuten med sonen,

Dubbelsidig öroninflammation, halsfluss med streptokocker samt hög puls. Ja det var ju inte konstigt att han mår skit. Men nu fått hästkur med antibiotika så hoppas vi det ska vända.
    Hur mår han nu?
  • corran
    littleblueberry skrev 2015-01-01 18:35:44 följande:

Gott nytt år alla!:)

Jag börjar bli riktigt nervös nu..
    Jag har väldigt mycket symtom, en del väldigt jobbiga.
    Någon av er som har barn, jag har läst att man kan känna sig väldigt yr som gravid. Jag har varit som i en glasbubbla, liksom yr och frånvarande,väldigt matt. Och huvudvärk som kan ta död på en häst! Någon som har haft samma symtom?

Gott nytt år! :)
    De kan mycket väl vara gravidsymptom, hoppas på det!! Hubudvärk har varit tidiga symtom för mig de 2 gånger ja varit gravid, har näsan aldrig huvudvärk annars.
    HÅller tummarna!
  • corran
    BusigaSyrran skrev 2015-01-01 19:41:45 följande:
    nja inte så, jag har haft problem med skengraviditeter innan men nu har jag haft stickningar i magen i 3 dagar. så jag hoppas det är ett tecken iaf o känner mig även små konstig i magen men de är ju inte större symptomer om man säger så..
    Ja skengravid har man ju varit rätt många gånger.. :/
    När va det du hade bim? 
    Håller tummarna iaf :)
  • corran
    er92 skrev 2014-12-31 11:54:04 följande:
    Yes!

Gott nytt år allihopa! :)
    Känner du något? :)

Äl + 4 eller 5 idag, känner inget alls än iaf. Kanske lite molvärk till och från men de kan jag ha ibland så de säger inget spec. Men de är väl för tidigt kanske, men man känner efter varje dag..
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)