• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Äl + 3 eller 4 idag, dagarna fram till bim går segt som vanligt. Vill så gärna ha ett plus nu innan jul!! 

Hur går det för er andra som fortfarande försöker? 

• corran
    saranen skrev 2014-12-06 08:24:16 följande:
    Jag mår bara bra!!!! Har lite svagt illamående på morronen om jag väntar för länge o äta, annars är allt toppen!!!! V6 imorn.
    Va skönt! Hoppas du fortsätter må bra :)

Ja ett plus på lucia vore underbart!!
  • corran
    saranen skrev 2014-12-12 19:44:43 följande:
    Hur mår du? Bim i helgen?!
    Är på äl + 10/11 idag och hittills bara negativa test, känns rätt kört faktiskt :( Bim på måndag eller tisdag
  • corran
    Kawinna skrev 2014-12-18 09:33:43 följande:
    Åh vad trist! tungt.... håller tummarna att det snart är er tur!
    saranen skrev 2014-12-18 09:44:51 följande:
    Fy så tråkigt.

Tänker på er, snart är det er tur.
    er92 skrev 2014-12-18 21:31:50 följande:
    Trist :/ håller tummarna att det är din tur snart :)
    Ja de känns jävligt tung faktiskt om jag ska va ärlig..man tappar liksom allt hopp snart om att få ett syskon. Snart är det mars månad, den månad jag startade den här tråden, och fortfarande sitter man här utan bebis i magen :(

• corran
    Milleman skrev 2014-12-22 07:26:32 följande:

Detta är väl ett gott tecken på att min kropp fungerar. Eller kan man få positivt äl-test utan ägglossning?

Jag är lite orolig för att min kropp inte funkar riktigt. Förra cykeln var på 62 dagar.

Nu är jag på dag 22 och om jag ska följa appen som utgår från att jag ska ha ägglossning imorgon så stämmer ju detta. Har fysiska tecken på ägglossning också.

Vi ska inte försöka denna månad, men troligtvis börjar vi i jan-feb.

Absolut positivt :) Skulle gissa på att ägget släpps imorgon!
  • corran
    Ballerina453 skrev 2014-12-22 18:36:04 följande:

Hej jag hoppar in här också! Jag är 23 år och försöker få bebis med min sambo! 3 månaden med oskyddat sex och fortfarande inget! Har BIM 30/12 så hoppas innan året är slut :)

Välkommen! :) Håller tummarna för ett fint nyårsplus :)
  • corran
    Ballerina453 skrev 2014-12-22 18:50:39 följande:
    Tack så mycket! Hoppas kan man alltid! Förra månaden så brände jag nog 15 graviditetstest ( beställde 20 från testlagret ) så tänkte hålla mig denna månaden. Tråkigt att bli besviken så nog bäst att börja testa om mensen blir försenad istället. :) Hur går det för dig ?
    Jag vet hur de är, brände nog runt 15 st den här månaden också..till vilken nytta kan man ju undra. Men de är svårt att hålla sig när man är nyfiken och spänd.

De går tyvärr inte så bra, fick ett MA i oktober och är nu inne på 3e försöket efter de. Nästa äl borde bli nu vid årsskiftet så får hålla tummarna igen nu även om de känns rätt hopplöst för tillfället.
  • corran
    Kawinna skrev 2014-12-22 19:32:39 följande:
    Ja, fy det förstår jag... Hoppas verkligen att det blir er tur nästa år!
    Ja jag hoppas 2015 blir ett lyckoår! :)
  • corran
    er92 skrev 2014-12-24 23:28:37 följande:
    När är bim denna månad?:)
    Runt den 14e jan :)
    För dig då? 
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)