• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

er92 skrev 2014-11-10 20:46:25 följande:
    Nej det har stegrat men inte fått fullt uslag, förhoppningsvis imorgon :)

Åhh det låter lovande! När har du tänkt testa?:D
    Hur va testet idag? :)

Fick en jätte liten blodfläck på pappret imorse, jag hoppas så jäkla mycket på att det var en nidblödning! 
    Fick en nidblödning sist också och då plussade jag 2 dagar efter.
    Ska nog ta ett test idag redan..vet att det inte kommer visa något men måste ändå :P
  • corran
    Milleman skrev 2014-11-11 07:13:32 följande:
    Om man skulle gått på hjärtljuden skulle vår son vara en dotter ;)

Men vad härligt att lyssna på hjärtat!

När min mans mamma var in på förlossningen fick de en chock. Efter flickan kom även en pojke ut. De visste inte att det var tvillingar. När de hade lyssnat på hjärtljuden hade deras hjärtan slagit så lika takt ;) ultraljud gjorde man inte på rutin då.
    Haha oj vilken chock!! Men kunde inte bm känna på magen att det var 2 :O
  • corran
    Milleman skrev 2014-11-11 07:13:32 följande:
    Om man skulle gått på hjärtljuden skulle vår son vara en dotter ;)

Men vad härligt att lyssna på hjärtat!

När min mans mamma var in på förlossningen fick de en chock. Efter flickan kom även en pojke ut. De visste inte att det var tvillingar. När de hade lyssnat på hjärtljuden hade deras hjärtan slagit så lika takt ;) ultraljud gjorde man inte på rutin då.
    Hur går det för dig förresten? När har du bim? :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-11-11 13:48:45 följande:
    Vi har tagit en liten paus i det där. Jag vill få ordning på magen med nya kosten och lite andra grejor. Jag är fortfarande väldigt rädd för att foglossningen kommer ta över hela vårt liv. Vet tyvärr inte om jag är beredd på det. Milton är värd mer känner jag just nu.
    Jaha okej, förstår! <3 
  • corran
    Dakine skrev 2014-11-12 10:01:09 följande:
    Det kändes riktigt jobbigt att få det beskedet. Då sonen blev till utan problem hade jag aldrig kunnat ana något sådant... 

Har gråtit var och varannan dag! Känns hopplöst. 

Men, jag måste ändå tro att det kommer lösa sig! 
    Stor kram!
    Nu har du ett mål, så kämpa på nu så kommer du att gå ner de kilon du behöver!
  • corran
    er92 skrev 2014-11-13 18:37:13 följande:
    Testen bråkar med mig haha! Men förr eller senare är det väl fullt utslag hoppas jag :)

Tog du test isåfall vad visade det?:)
    Va jobbigt, hoppas på superstarkt äl test snart :) 

Jo jag har testat, neg än så länge, äl + 10 idag så chansen finns kanske än :)
    Det knepiga är att äl + 8 hade jag en minimal blodfläck i en flytning sen inget mer, förän idag då samma sak hände, sen inget mer. Så jag vet inte riktigt vad kroppen håller på med:P Men just nu känns det faktiskt som att mensen kommer komma inom några dagar..
  • corran
    er92 skrev 2014-11-14 19:03:42 följande:
    Jätte konstigt är det, linjen blir super stark men inte på bredden? Mysko.. antar att det är färg rester haha :)

Än finns det ju en stor chans till att det blivit något. Håller tummarna på att blödningen är nidis och att du fått plus idag eller kommer få plus om några dagar :)

Vad sysslar ni med på dagarna? Jobb/skola?:)
    Neg test idag också och fortsatt bruna flytningar så känns som att mensen är på intåg! tyvärr.. men men kan ju inte göra så mycket åt saken. 
    Får hoppas på nästa ägglossning.

Är mammaledig än :) Du då?
  • corran
    er92 skrev 2014-11-16 15:28:07 följande:
    Dina är ju helt klart pos :)
    Ser dina test likadana ut än?
  • corran
    Kawinna skrev 2014-11-18 06:26:19 följande:
    Menar du mensen? Fan vad trist... men nu vet du att allt är ute efter mf iallafall!
    Hehe ja mensen skulle det ju stå :P 
    Ja hoppas verkligen på näst månad!
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)