• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

er92 skrev 2014-12-31 11:54:04 följande:
    Yes!

Gott nytt år allihopa! :)
    Känner du något? :)

Äl + 4 eller 5 idag, känner inget alls än iaf. Kanske lite molvärk till och från men de kan jag ha ibland så de säger inget spec. Men de är väl för tidigt kanske, men man känner efter varje dag..
  • corran
    er92 skrev 2014-12-31 11:54:04 följande:
    Yes!

Gott nytt år allihopa! :)
    Känner du något? :)

Äl + 4 eller 5 idag, känner inget alls än iaf. Kanske lite molvärk till och från men de kan jag ha ibland så de säger inget spec. Men de är väl för tidigt kanske, men man känner efter varje dag..
  • corran
    er92 skrev 2015-01-03 01:49:03 följande:
    Samma här.. sticker/hugger lite då och då mot äggstockarna och drar i nedre mage men jag tror inte det är något symtom. Har inte tänkt på det tidigare men jag tror jag brukar ha så mellan äl och bim :) något som jag däremot har känt är att jag är öm om livmoder/äggstockarna.. Kanske är för att jag hade en riktigt ond ägglossning.. :)

Jag antar att ägget släppte söndagen så jag är på äl+6 :)

Jag håller alla tummar och tår om att du plussar denna gång! :)
    Ja men ägget har väl knappt fäst än? Förra gången fick jag en nidblödning på äl +9 så mina ägg verkar fästa sent iaf :P 

Håller alla tummar och tår för dig också! :) 
  • corran
    er92 skrev 2015-01-03 11:13:48 följande:
    Nä det är nog alldeles för tidigt att känna symtom :) kände du när ägget fäste förra gången? :) jag kände med dottern och 2 dagar senare fick jag svagt plus.
    Nä kände inget alls men fick blödningen på äl +9 på kvällen, dagen efter fick jag ett super svagt plus sen berkäftat äl + 11 med digitalt :)
  • corran
    er92 skrev 2015-01-03 12:55:29 följande:
    Har du tagit nå äl test efter äl? Jag gjorde ett idag.. jätte konstigt.

Översta bilden är när jag fick fasta gubben och stickan som togs på samma urin och nedersta idag. Ska det inte bli tok svagt efter äl? Kanske ändå är något konstigt med mig.. :)
    Nä jag har inga äl tester kvar, men ja det ska väl bli svagt efter äl.
    Dock har jag hört att äl kan ge pos om man är gravid men äl + 6 känns tidigt med kanske inte? :) Hoppas hoppas de betyder något! 
  • corran
    er92 skrev 2015-01-03 12:35:42 följande:
    Åh okej.

Det kändes som ett geting stick ungefär :) Jag hade ett mf i v7 för 1år sen (inte planerat) och då kände jag ingenting. Hade inte mensen varit sen så hade jag aldrig misstänkt ens. :)
    Okej, hoppas jag får ett getingstick nu i dagarna då ;) hehe
  • corran
    BusigaSyrran skrev 2015-01-03 21:26:32 följande:
    nästa vecka har jag bim..dock har jag haft stickningar ibland i magen så hoppas
    Håller tummarna stenhårt!
  • corran
    MillisVanillis skrev 2015-01-04 12:00:02 följande:

Tror jag plussat ???? lite tidigt än så det är svagt.

De tror jag också att du har :D Grattis!!
  • corran
    Igloo skrev 2015-01-05 11:07:28 följande:

Mysko!

Har tagit ägglossningstest senaste dagarna, jag vet inte när /om jag har ägglossning. Testerna blir svagare och svagare.... Kanske inte betyder något då alla är negativa, funderar om jag började testa försent? Känner i nedre magen att det rumlar runt och drar och sliter lite grann... så kroppen kanske förbereder inför ägglossning i alla fall. Men undrar varför testerna blir svagare och svagare? Betyder det något?

Vilken cykeldag började du testa på?
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)