• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

HäckHäxan skrev 2014-05-27 20:27:52 följande:
    Fick ett charmerande mail i morse.... phpXS9Zck91198.jpg
    Funderar lite på hur de fungerar irl. Det är kanske inte det första man frågar liksom eller.. Varför känner man sig manad att fråga det i ett första mail, om du mot förmodan lyckas få en dejt och har tur kanske du märker om hon är en screamer och har stora attribut. Skriv något trevligt, något intelligent, annars bespara både dig och mailboxen ansträngningen. It's never gonna happen och du kommer alltid få leva i ovisshet. 
    Fundera på varför nägon skulle svara... Kanske för att personen vill ha något som du kanske inte räknat med eller du har skrutit om att du är omåttligt rik. (Spearmdigger eller golddigger)
  • Brunhilde

Funderar på ifall jag ska tackla upp dörren till klädkammaren och se vad som faktiskt gömmer sig där inne. Vem vet vad man kan hitta. 
    Alternativet är att fortsätta ha en helt fantastiskt lat dag och förflytta mig ut med en god bok och en stor balja kaffe.

Svårt val Obestämd

• Brunhilde
    Knall skrev 2014-05-29 12:18:40 följande:

Jag röstar på kaffe!
    Hade jag postat en bild på statusen på min klädkammare, är jag nästan övertygad om att du hade svarat något i stil med "Människa! Ta genast itu med din fullproppade klädkammare och varför i hela friden har du inte gjort det tidigare!!!"

Fast kaffe är onekligen gott
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-05-29 12:39:09 följande:
    Brunhilde: Kaffe är jättegott, speciellt som Knall sitter bredvid mig här i soffan! smile5.gif
    Vad kul!
    Är det nu du får visa vad stan har att erbjuda?
    Hur du har lyckats få henne att sitta still i soffan är ett under
    Skål! Kaffe
  • Brunhilde
    ErnstHugo skrev 2014-05-29 12:42:48 följande:
    Jag och dottern är hemma-slöa. Vi surar för att systrar&bröder inte har öppet vilket stoppar oss från att moffsa i oss deras underbara frukost/brunch smile1.gif
    Har de stängt en dag som denna?!?
    Vissa saker de har är helt sagolika och vissa känns lite som om de råkat få in en bunny on speed. För mycket av allt och då är det verkligen allt, pistage, marsipan, choklad, citron, hallon och för att vara på den säkra sidan ett lager vaniljgrejs i en och samma bulle.
  • Brunhilde
    Knall skrev 2014-05-29 16:40:52 följande:

Jag KAN ta det lugnt! Så det så... smile2.gifsmile9.gifsmile6.gif
    Annars kan du gå kurs hos mig i konsten att göra absolut ingenting
    Nu ska jag fortsätta min lata dag med att låta mig bjudas på god mat och dryck. Kanske skulle släpa mig in i duschen först för allas trevnad liksom Obestämd

• Brunhilde
    Aniiee skrev 2014-05-30 23:31:19 följande:
    =) BNP kan väl inte bli för stort...... men egna plånboken blir ju tunn förstås......
    Nja, något tunnare, jag köpte en dörrmatta. Det var så mycket där så jag valde att ignorera. Men jag har bidragit till det stora hela.
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-05-30 23:38:10 följande:
    Lovar här är det inte så jävla roligt iaf, mätt som satan och grusiga ögon och en mun som kör skytteltrafik upp och ner...Skrattande
    Roar du dig själv eller är det oroligt?Tungan ute
    Fredagstrött, men jag har rätt kul. Det är vad jag strävar efter iaf.
    Knall skrev 2014-05-30 23:41:14 följande:

Slappar i soffan i hemmets lugna vrå..
    Var oerhört trevligt i Stockholm och hos Fjärilen!
    Men hemma är hemma.. smile6.gif
    John Fogerty – Hot Rod Heart

• Brunhilde

Basty om du ser det här så törstar jag efter lite nya input. Har fått genomlida Svante Turesson och Eourodisco och nu känner jag mig förtorkad, som en eternell som törstar efter vatten. Och min egen oas är uttorkad, uttömd och känns en smula enformig.

• Brunhilde

Apropå absolut ingenting vill jag ha en nybakad äppelpaj med massor med vaniljsås nu!Drömmer 

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!