• Brunhilde

Sex och dravel tråden, hämningslöst!

D W skrev 2014-06-03 23:30:17 följande:
    Finsk tango är inte fel det heller. Tror det är fler i tråden som gillar det smile5.gif
    Du kan mycket väl ha rätt där. Har mina misstankar Obestämd

• Brunhilde
    lille Birger skrev 2014-06-04 22:39:21 följande:
    Helst ska det vara en björn som huvudkaraktär för att nallen ska kunna associera till handlingen. Nalle
    Den här blir perfekt ju:

• Brunhilde

Standardfrågan är "Vad läser du?" Jag börjar bli trött på att förklara att jag är 40+ och jag har läst det mesta, men eftersom du är så ung är du förmodligen expert, själv inser jag bara hur lite jag vet.

• Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-06 18:08:59 följande:
    Trött mamma... Haft kalas för ungarna. Huvvaligen! Men de är glada och nöjda och presenterna blev en succé så jag är nöjd!

Får man sova nu?! smile2.gif
    Nej, nu ska du underhålla mig
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-06 19:57:17 följande:
    Brunhilde: Pffft, min hjärna har liksom redan somnat för ikväll! smile2.gif

Uhh, och i morgon kväll blir det storfamiljsmiddag! Kul ska det bli men jag är ju ff lite ny i gänget och lite nervös... Men det blir en bra och trevlig kväll, det vet jag. smile1.gif
    Du kan ju inte ta semester utan mig! Hör av mig när jag kommer till dina trakter.

Det fixar du galant. Bara du känner att det är något som passar dig. Känn efter bara, du måste inte bara för att tanken tilltalar dig. Du måste inte bli en del av just det konceptet, bara för att du är med på grundprinciperna.
  • Brunhilde
    Jaded skrev 2014-06-06 20:28:42 följande:
    Det här är perfekt. {#emotions_dlg.flower} Tycker jag då.

Naket och avklätt, men det hamnade rätt till slut och i sammanhanget förstås det {#emotions_dlg.flower} 
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-06 20:29:27 följande:
    Ja, du får INTE komma hitåt utan att hälsa på, sådetså! *hjärta*

Ang middagen så vill jag, det är inte det att jag inte vill vara med om hela konceptet... De andra har bara känt varandra så länge, jag är nykomlingen, på alla sätt. Har inte ens fullt ut fattat vem som hör ihop med vem, haha! smile2.gif

Sen känner jag mig så efter i alla diskussioner. Politik mm, jag hänger inte med. smile4.gif Har enorma kunskapsluckor pga min bakgrund.

Men jag lär mig, sakta men säkert! smile1.gif
    Lovar att jag kommer våldgästa dig.
    Jag hade definitivt inte hängt med i diskussionerna. Jag har inget att skylla på mer än ointresse. Jag uppskattar dock att lyssna på en skicklig debattör och jag har  mina grundvärderingar väldigt klara för mig.
  • Brunhilde
    Fjäril Vingad skrev 2014-06-06 20:59:41 följande:
    Jag är iofs också mer av en lyssnare än en som gillar att debattera. smile1.gif
    Det finns iaf områden där jag glänser, typ bibelkunskap! smile2.gif *skrattar så jag pinkar på mig*
    Faktiskt ett av mina specialområden också. Vi får ha en bibelquiz du och jag spec på GT
  • Brunhilde

Ett gott råd är att aldrig färga håret när man är stressad. Ser ut som en tvättbjörnssvans i huvudet. Är det ok att ha mössa på sig i den här värmen?

Ja, det kunde varit värre:

www.facebook.com/photo.php&set=o.26558342557&type=1&theater

Svar på tråden Sex och dravel tråden, hämningslöst!